Cunmentu caluricu di u vinu

U vinu hè a sola edita alcochola chì si ponu esse cunsumata in una piccula quantità duranti un periudu di perdita di pesu. Per i persone chì vighjàvanu u so pesu, hè impurtante cunnosce u cuntenutu di calori di u vinu, per ùn passà più da u massimu di tempu permissibule. U valore energèticu di qualsiasi bachiera alcoolica dipende di 2 fattori: l'ammontu di zuccheru è di fortezza. Per piglià da u vinu solu benefiziu è ùn dà micca u male, hè impurtante observà a misura.

U valore energeticu di i tipi di vinu

I più populari sò vini di table, chì sò spartuti in secci, semi-sece e semidesete. Hè ancu una classificazione secondu u tipu di rapi utilizati. U valore energicu di l'opzioni populari:

  1. U cuntenutu di caluri di u vinu seccu biancu hè di 64 kcal per 100 g. A cumpusizioni di a vanda comprende l'acidus minerali chì sò necessari per l'assimilazzioni di a prutezione. U vinu seccu biancu cuntene assai calciu è magnesiu.
  2. U cuntenutu calori di u vinu rossu rossu hè di 68 kcal per 100 g. Cù l'usu rigulari di una biera di qualità, l'opara di l'intestinu millione è u metabolismu hè normalizatu.
  3. U cuntenutu caluricu di u vitru russu hè di 78 kcal per 100 g. A zucca cuntene assai vitamini è minerali chì sò necessarii per u funziunamentu di u corpu ordinali.
  4. U cuntenutu caluricu di u vinu bianu sicondu hè ancu 78 kcal per 100 g. A zucca mantene l'acidità gastrica normale è mellora u metabolismu.

Cù l'usu riduzzione di questu eddu alcochicali reduce a freccia di liberazione di carbuidrati, questu, resistanu a so scàrigu in glucose. U vinu più à digià a digià a prutezione è reduces l' appetite . Tutti issi erani pussibuli seranu apprizzati da e persone chì vedenu u so pesu, ma da u tempu à u tempu, mimarè cun un vetru di vinu cusì un gustu naturali. Per fà fà più faciule per capiscenu, vi rigalatevi u cuntenutu calori di u vinu in a tavula.