U melullu di colza - bona è mala

Ùn parechji pirsuni sapanu da i benefizii è dannu di u melellu di colza, perchè hè raru. Questa meli hè carattarizatu da un colpu uppusinu u lume, un aroma sharp è un gustu amatu.

A violette cresce u bistiunà, ma spressa rapidamente à l'aghjustamentu, perchè si trova assai pocu. Per questa mutivazione, l'apicultori facenu una difficultà difficiule. Hè necessariu ùn solu per prucessu stu pruduttu pruduttu, ma ancu per truvà un locu induve un nettu pocu raru si sarà riunitu.

Un ettaru di terra durante u fioru di colza (da da maghju à ghjugnu) detti l'uppurtunità di reciclarà finu à 90 litri di meli. Ma comu u risultatu, u mele hè assai menu, chì hè dovutu a so cristallu di a cristalizazione ràpida. Dopu à a sughjornu di a melata in i panelli di cumpunimentu per più di 24 ore, hè digià impussìbule per pump it out.

U melellu di colza hè assai sottopeta à i processi di fermentazioni, per quessa, hè assai impurtante per observà e reguli di u so almacenamiento. U bancu cù u melatu ùn deve esse in un locu scuru è frescu.

I prupietà di u melellu di colza

U melellu di uvese hè spissu usatu per parechji medicini potenti è tutti graziosu a so cumpusizioni, chì hè radicali diferenze di alcuna variità.

Propizziunzi utile di u melone di colza sò in prisenza di vitamini , minerali, elementi tracci è sustanzi biologichi attivi. U gran numaru di microelement necessarisi per u funziunamentu standardu di u corpu umanu spiega l'utilità di u melellu di colza. Per esempiu: ferru, iodu, sodium, fòsfori, zincu è potasio .

U beneficu particulare di u melone di colza hè l'effetti benefactuale nantu à u sistema cardiovascular. A quantità di manghjusti minerali in questu meli hè simile à a quantità di salti in u corpu umanu, chì significa chì hè l'ideale per trattà parechje e malatie di sangue è e malatie cose cù u cori è i vini.

Parrannu di i danni di u melu, hè impurtante nutarici chì u mele hà da esse usatu cun prevenzioni à e persone chì sò obèse, diabetique è quelli chì anu allergiu à i prudutti d'abside.