Dietu Correct

Avemu usatu per avè esse dispunibule in a mattina, à stà un apertura di l'occhi (assai facenu cusì, ma ùn anu micca piace u bacinu à u listessu tempu). Inoltri, avemu assicutatu bè chì dopu à a "prima" hè necessariu di manghjà a "seconda" (dopu chì un "lunch" tornanu à u postu di travagliu è pruduceramente aratu - micca discuttu). Eppuru, è ci hè un dolce à a sera per esse rilassate - questu costumitu uttene fà graft in noi.

A question hè - induve hè a verità? Ciò chì hè bè, chì hè fundamentale perduve è cumu cunnosce a verità? Ùn vultemu micca in prucessu, argumenti filosofici, parlemu di nutizie, più precisamente, di a dieta curretta senza pathos.

Quante parechji avete?

Sapemu da a zitiddina chì l' alimentariu raziunale righjunu hè culazioni, lunch è cena. In seguitu, assai si aghjunghjenu è frittelli, è altri si pigghiaru l'uceanu è u pranzu (in nome di pèrdite pisu, sicuru). Infatti, a maiò nutizzionisti anu sempre tendenu à crede chì e manciari duveranu circa cinque culazioni, lunch, lunch, tè in a sera, cena. E cù intervalli nòmini - per 2-3 ore.

Ingesu caluricu di l'alimentariu

Nutizie salutistica è bona nutizia significa cumplessione cù e regule, reguli di i hygiene di l'alimentariu. Quelli cunsumi in u ghjornu averebbe currisponde à u so destinazione:

U numaru ideali di u tempu spentu in un manghjà hè 20-30 minuti. Questu hè u tempu d'adopra un sensu di sazià è di qualità masticava.