Journals didattichi in matematica

Pariate chì in u fascinante è fascinante mundiale di a zitella ùn hè micca un locu per scienze exacte. Ma, ma quellu chì pò esse, u so amici cun l'elementarii cuncetti matematii in u gruppu ghjovanu di u kindergarten. À questu stage, i prufessori è i genitori hanu una grande rispunsabilità, perchè elli deve prisentà i cunniscenze à i figlioli in tale manera chì i ghjovani studienti ùn sò micca solu un capiscu di u materiale, ma ancu motivate à studià sempri u subject.

Hè per quessa, in kindergarten è a scola primaria in e lezioni di a matematica, u prucessu di l'insignamentu si conduce in una forma di jocu. È per questu scopu, un schedariu di carte di partiti didattiche in matematica hè venutu à l'aiutu di i maestri è i educatori, in u quale anu pussutu boni enormi opportunità educazione è educazione.

Journals didattichi in lezioni di matematica

Cum'è qualsiasi altre attività didattica, i ghjoculi di cuntenutu matematichi consistanu di parechji elementi. Primu e primu postu, questa hè una fece è una squadra diretta. Per i zitelli in i preedizoni, i cumandamenti principali di i ghjorni didattichi matematii sò centrati in: a furmazione di idee nantu à u numeru è a quantità, a magnitude è a forma, u sviluppu di l'orientazione in u tempu è l'u spaziu. In altri dritti, i zitelli anu acquizitatu cù u numaru è i figuri di i primi deci, studiu geomorfichi, riparanu i cuncetti di "big" è "small". Pudete ancu a prima infurmazione nantu à i ghjorni di a settimana è i mesi, nantu à u calendariu è u tempu.

Per esempiu, ellu introducirà i zitelli à a cumpusizioni di u numiru 10, u ghjocu didacticu in u sviluppu matimàticu chjamatu "Accunciate l'arburiu di Natale" . Sicurantu, à a vigiglia di l'annu novu, i zitelli prumove di decorate l'arbre: u cartulare hè pinnu nantu à u tribunale, è i zitelli ponnu accunsentiscerà l'arburu in tale manera chì ci hè 10 ghjucati nantu à ogni tanzu.

In i classi iniziali in e lezioni di e matimaticu, i ghjorni didattichi sò spessu usati. Ma ancu u tecnulugia di i tecnulugia di ghjocu à questa età hè sempri u modu più efficau d'ottene u cunsulidà a cunniscenza. U ghjocu sviluppatu l'observazioni, a capacità di determinà similitudes è diffirenzi, per migliurà pensà, attente è imaginazione. In più, l'urganizazione di l'attività di u ghjocu hè un modu assai efficafogliu di sviluppà interessu in a matematica, cum'è un subjectu relativamente cumplessu.

L'indici di carte di partiti didattiche in matematichi per i sculari ùn hè micca menu diversu, solu chì i cumerci sò più pocu cumplicatu. Per esempiu, per insignà i metudi di aghjunghje è di riduce, un ghjocu chjamatu "Fate un trenu" aiuta. Per visu spiegà à i zitelli i tecniche basi di l'addituzione è di a sustegnu, u maestru truva cinque pezzi à u prancu, chì, sottumessu à l'altri, rapprisentanu un trenu (di 5 vittura). Allora u trenu accumincia a moviri versu a classa è, in u mumentu, aghjunghja dui trailie più. U maestru dà un esempiu: 5 + 1 + 1 = 7 è 5 + 2 = 7, i zitelli direnu un altru discretu. Inoltre, i metudi di suntrattura sò sviluppati, solu in questu casu, u "trenu" ripiglia i trè persone per e so posti.