Uniforme uffiziale per i figlioli di primu annu

Cumprà a zitella à a scola, assai prufiziali si faci in shopping trips per a shopping for beautiful and quality clothes. Sò sempre volenu chì u zitellu ùn vogliu micca solu in moda, ma ancu còmico, perchè in questu vestitu hà da aspra.

U uniforme di scole di e figliole di i principianti, per regula, hè cunsistenti di cinque cose fundamentale: una chaise, capuche, fascia, ghjira è un sarafan. Inoltre, u zitellu deve avè almenu ciece brusgi o tortellini, una di a quale hè intelligente, biancu.

Attribuzioni di robba moderna per a scola

Quandu u vestitariu bàsicu, l'uniforme di a scola per una ragazza di a prima classica pò esse diffirenti quasi ogni ghjornu. Comu prumudica mostra, perchè un zitellu parè armoniu, hè cunsigliu di cumprà a ropa di una cullizzioni di un certu pruduttu, perchè dopu ci esse un 100% guarantiscu chì a cazadora è a fiora ùn diferene micca di l'altru in u tonu.

Se parlemu di u schema di culore, l'uniforme di a scola muderna per i zitelli di a prima classa hè fatta di blu, scuru bleu o grisu, cù l'aghjunzione di tessili di diversi mudelli decorattivi. L'ultimu volta, u situ primu in questa zona era occupatu per una gabbia, stampata grande è petita. Ciò fermu bè cum'è una decorazione nantu à una chjappa o skirt, è cum'è un tela da quale u pruduttu sò stati completamente stati.

Cridendu à ogni cosa per separà, hè pussibule distingue cù certi caractères di u vestitariu mudernu di una ghjuvanule ghjucata:

  1. Jacket. Questu cosa in parechji stituzzii educativi hè obligatoriu. Pò esse tagliati, ma più spessu, i fabriziari a furnisce quelli di un tela sicura, ghjustu o fittezzi.
  2. A fasgone . Pò esse spuntate qualsiasi stilu: in un doblegu, cun flounces, trapeziali o siluette diretta. Tuttu ciò dipende di u duminiu di l'esame è di i preferenzi pupulari, ma hè una cundizione chì deve sempre mantinutu: a longu di u pruduttu ùn pò micca esse chjucu, è avè da ghjustu u ghjinochju.
  3. Pantaloni. Un uniforme di scola per una zitella di scola 1 pò mancu ùn cuntene sti elementi di vestitariu, ma in u fattu chì hè più calda è più cunfortu in ghjuvelli in invierno, pensu chì quasi nimu vi argumentarà. Hè un pezzu classicu, monocromaticu, culore scuru.
  4. Vistitu o vistitu. Ùn ci hè micca un stilu definitu in cusì: diretta è flared, cù frills è magazzini, senza sacchetti è cun elle. Ci hè tante parechji diffirenti chì si pò ancu listinu assai. Per quessa, quandu compru, elle a stile chì u zitellu piace, è prumesse ancu attente à a longu di u pruduttu prupostu.
  5. Chjera. Pudete esse mischjutu o senza una chaise. Cumprà un valdi, hè digià cunsideratu u schema di culori, e cose cun quale sera aggradatu. Per esempiu, se una zitella hà una maglia è una fascia di una sola fasa, allura u sacchimentu hè cunsigliu per cumprà una culore simili, ma cun un patronu.

Allora, l'scelta di u uniforme di a scola hè un affari rispunsevule è micca simplice. Quandu ci hè compru u megliu di ricordu di u culore, a qualità di sguassà è i scritti di a futura colegiale. Dopu tuttu, quantu ellu hà vistu è cumu cunfrontu ella hè depende di u so desideriu di assistisce à l'scola è studia in ella.