I dritti di u zitellu sò tutti di i dritti di i zitelli

Hè difficili per l'abitanti di u prusperu XXI seculu per crede chì un seculu dopu ùn ci era micca documentu chì fiscali i diritti di u zitellu. I figlioli è adulescenu eranu appartinevanu à i so genitori è solu decide chì a so vita saria da esse: induve campà, duvanu esse a so educazione è quandu travagliàvanu di travaglià.

Dritti di i zitelli Minor

Indipendendu di a maturità (psicologica è fisica), u minore ùn ùn difiere assai da l'adultu à quantu à i diritti d 'infurmazioni: devi avè un primu è un apellido, riceve educazione, cura medica è cura. I dritti più impurtante di u zitellu li dà l'oppurtunità di cultivà una persona armosa, senza circà à l'estatus suciale è finanziariu di i genitori, razza è postu di residenza.

I dritti civili di u zitellu

I dritti di u zitellu u citadinu-citadinu principianu a so azzioni da u primu secondatu di a vita. U primu suspiru u picciriddu diventanu un citatinu di l'statu, è in certi paesi per questu fiancu, u fattu di nascita in u so territoriu sanu sanu, è in altri, hè necessariu chì a citadinanza avianu da unu di i genitori. Cusì, chì sò i diritti di un citatinu novu fattu:

  1. In u nome. À u listessu tempu, quandu l'adulescente alcuna a adolescenza, u minore hà datu l'oppurtunità di cambià u nome (sanu) à u so discretto, chì finu à l'età di 14 hè realizatu da i so parenti (rapprisentanti).
  2. A vita, integrità persone è a libertà. Nimu (inclusi i genitori) duvere u dirittu di causà perde à un minore, per cunducerà manipulazioni medichi illegali cun ellu, per prive di a so libertà, ecc.
  3. In l'espressione sfrenata di l'opinione propriu, chì hè stata riintazione in u cuntenutu di l'età. A consentimentu per qualsiasi cambiassi in a vita (adopzione, cambiamentu di nomu, residenza cù mamma o paese) cuminciamu a dumandà dopu à u 10 anniversariu. Da l'età di 14 l'adulescente anu a pussibilità di appiecà in modu indipendenti à l'organisazione tribunale è di i diritti umani.
  4. A libertà di scelta di religione.
  5. Per cura è mantenimentu. Sì un minurale hè furzatu à vive fora di a famiglia, ellu devendere guardate o agenti statali.
  6. A cura è furnisce i bisogni.
  7. À l'educazione è i visiti à parechji istituzione.
  8. A prutezzione di a viulenza è a participazione à a ricève di droga.

Drittijiet politichi di u zitellu

Hè da esse un sbagliu per crede chì dapoi una tenebrosa età, i diritti politichi ùn sò micca necessarisi per i zucchini. Ma questu hè micca cusì. Ogni ziteddu hà u dirittu di esse in varii zitelli (di 8 anni di età) è di i giovani (da 14 anni) organizazioni publici, centrale in l'urganizazione di l'oziu, u sviluppu di capacità creativa è sportiva. L'statu (à diversi livelli) avissi bisognu à ogni modu favurizà l'attività di l'urganizazioni, l'urganizazione di publicità campagnoli, allughjenu cunflitti fisiali è facilità munificìstici per u usu, fighjendu a participazione di patruni è patroni per migliurà a basa di materiali.

Drittijiet ecunomichi di u zitellu

Indipendente di u locu di nascita, naziunalità è culore di u zitellu, u zitellu hà u dirittu di salvà di u travagliu: l'età minima per l'admission à u travagliu, e cundizioni speziale di u travagliu è u pagamentu sò riparati da atti legislattivi. Inoltre, i citadini sottore età sò sughjetti à a prutezzione suciale, chì sò, sò intitulati per benefizi, riabilitazioni, ecc. Anu ancu una opportunità legittima di fà transacciones domiciliariamente. L'adulescenti (di l'età di 14 anni) ricevenu l'uppurtura di utilizà liberamente e so finanzii: rigali, beaux.

I dritti suciale di u zitellu

A cumpagnia principali di l'adulti hè di creà e cundizioni in i zitelli puderanu crescenu sani è sviluppati sviluppati. In termine definitu da e lege, i genitori o rappresentanti legale avè bisognu di u bughju di u zitellu à l'educazione, esse, per dà à un kindergarten, a scola o di organizà a scola casa chì hè adattata per elli. In più di a scola è di u giardinu, pudete pratica in circles è seculi, assistite sporti, arti è music schools. À u listessu tempu, l'amministrazione di u locu principalu di studiu ùn hè micca capacità per impedisce a furmazione educazione.

Dritti di u zitellu in a famiglia

I primi anni di a vita di u babbu depende di i genitori o da quelli persuniani chì rimpiazioni. Ccà cunzidemu in più dettualu chì dirittu u zitellu hà in a famiglia:

  1. I piani privati:
  • A prupietà - significa alcunu da i genitori (guardianu) u cuntenutu materiali necessariu per a vita è di u sviluppu: spaziu vivu, vestiti, calzature, cibo, etc. Inoltre, un minoru possu propiu propiu o soldi ricivutu da l'eredi o cum'è rigalu. Puderanu queste solu solu da u mumentu di a maiuranza, è finu à questu tempu a cumpagnia di rapprisintà i so interessi cadute nantu à i spalle di i genitori (guardianu).
  • I dritti di u zitellu in a sucità

    Da una certa età, u zitellu addiventa un participante chjubitu in a vita publica - va à un kindergarten, è dopu à a scola. E seppi finu à pocu tempu qualchissia l'azzioni di educatori o maestri eranu cunzidirati com'è parte di u metudu strutturale, ora ci hè una tendenza à prutezzione di u zitellu à u cunservazione psiculogica in a societa:

    1. Diritti di u zitellu in kindergarten:
  • A scola:
  • Outdoors:
  • Protection Rights Protection

    Finu à l'età di quattordeci, i ghjente ùn sò nè fisici ni psicologicamente capaci di difendenu l'interessi. A prutezzione di i dritti di i minori hè colpi nantu à i spalle di i genitori (guardianu), chì appieghjani cun appliazioni appruvazioni à a tribunale è l'affari di l'affare. In casu ch'è i minori necessanu a prutezzione di i so parenti (pachjanti, malu trattamentu, viulenza o micca cumpurtamentu di rispunsabilità parenti), ogni attività hè fatta da i cuerenti di tutelle è di tutelle.

    Documenti nantu à i diritti di u zitellu

    U numicu di a prutezzione di i zitelli di diversi tipi di viulenza era assai agutu in u 1924. Dopu ci hè statu creatu a Dikultura di i dritti di u zitellu, chì diventenu a basa per a Cunvenzione Internaziunale, firmata in u 1989. Perchè l'ughjettu di i diritti di u zitellu pridicatu in un documentu separatu? A risposta hè evidente. Perchè ellu hè più dèttiru ca l'adulti, ùn pò micca pruteggià l'ellu è hè u primu à esse culpitu in l'eventu di cataclisimi militari è crises economichi.

    Organizzazioni publici per a prutezzione di i diritti umani

    Per assicurà chì e norme è paragrafi di a Cunvenzione à i dritti di u zitellu ùn seguitanu micca solu di linii nantu à carta, un cuntrullu strettu hè esercitatu in tutti i paisani chì hà firmatu. Chì organa pruteghja i diritti di i zitelli? U burden principale culmina à u cummissariu per a prutezzione di i dritti di u zitellu o di l'Ombudsman. Inoltre, ci sò parechje organizazione publiche chì aiutanu i adolescenti difficili, i zitelli abandonati è i mariti oghje.