Cumu scrive un squirrel?

L'arte fine hè un tipu di creatività assai fascinante, nò solu per l'adulte ma ancu per i zitelli. Ci sò parechji dimonii semprici è cumplessi, chì anu deve esse sceltu in questa età di u zitellu. Normalmente dopu à cinque anni, i zitelli imeghjitevanu di cumprenderà i fundamenti di appughjatu è appricatu in u praticatu.

Cumu scrive un squirrel - una classica maestru per i zitelli

  1. A forma di una prutetta si compone di cinqui elementi. Questa hè a testa è u troncu, chì hà una forma ovalada unghjiu allungata, duie pane è una cuda. Da questu, avete da principià per raffigurà micca nantu à carta in u furmatu di pinzetti lume.
  2. Allora aghjunghje a fiorenza, fate u fogghiu in l'area di u nasu, dettagliu i pane. Una funzione di u dibellu di u zitellu deve esse a so simplicità. Ùn cumpunite micca u prucessu, ùn portanu micca troppu picculi picculi. Sè aiutate à rende aiuta à un ziteddu 3-4 anni, in questa sta passione hè pussibule di firmà, gràzia di un ochju d'animali è di culore una figura.
  3. Per i zitelli più antichi, l'imaghjini di un squirrelli pò esse più realistichi aggiuncennu un pusessu drittu chì viaghja da una volta da a manca, tasselli nantu à l'aricchi, è cusì. Dà a tessera di lana di squirra, perchè duverà guasgiri fluffy. Diacciate u disegnu cù colpi o marcatura, aghjunghje in breve, iccupuli stupiti.

Quantu hè faciule per grapissate un squirrel cun un lapis?

Pudete scopre una scheda cun una manera diversa. A stampa quì sottu si mostra l'elementi iniziali di u ritrattu. Hè assai impurtante per spiegà a splutazioni.

  1. Ci ponu definisce u centru di u caprettu di l'animali da dui cresce i linii, aghjustemu à a figura a paws. Nota chì a cuda hè unu di i più grandi elementi.
  2. Determinassi u caprettu, ripresentanu l'ochji (si deve esse situatu nantu à una linea horizontale condicionale), u nasu è l'uce.
  3. L'ochji pò digià culore, elli nè negru è brillanti (ùn si scurdanu di u glare). Eseguite tutte e linu di liceo extra è raghjone l'antenna, cellulare è cilia di l'animali.
  4. Avà da piglià a cura di i pani. Ogni catta cuntene quattru arraggi affari, ma a nostra prutetta in a figura si mostra in tale manera chì solu trè sò visibili nantu à a panzunita ghjustu. L'articulu hè stata densamente è equitale - disca cù l'aiutu di predefinitu u sombre verticale.
  5. I travagliate in listessa manera a siluita di l'ardilla, cù u pede. Paga attente à nantu à a manera chì a lana limpa in u piu è in l'area di a cuda.
  6. À a cunclusioni di u travagliu, pruvate à fà l'arduzzula voltee più spurghiu, è aghjunghje l'incruciate à i culori di a so cuda.

Cumu scrive un isabel à un arbre à u passu?

  1. Utilizendu un scillarete semplice sanu, crea un patrone di contour. Prima, avemu graccià u capu.
  2. Aghjunghje dinò una ligna di una volta, un feglie è una patticità di u pianu.
  3. Sottu u panicu, dettaglianu i pani cù l'arraggiatura, è chì a proteina si riferisce à i rointrini, dà una putezza à i panzuli.
  4. A cuda in u so grandu pò esse paragunata cù u corpu di l'ardilla. Sceta una piccula curla nantu à a so fini. Pò attenza à u fattu chì a seconda pana superi hè indicata, chì ghjè scumessa visu dopu à u primu.
  5. Eccu cumu stu dibuchju nantu à a carta nantu à carta, fatta cù un lapis lettuce cù u B.
  6. Cumu cù ombrezza grande è chjachjata, pittura a lana in u corpu di l'animali.
  7. Inoltre, gràzia u territoriu di u chiaruscuru. Nantu à a volta è a cuda, sarà una parte più scura, è se u nostru disignu fussi in u colore, era un densu roxxiglianu. Emprinzeghjani una raffurata di un arbre chì l'ardilla si trova.
  8. Dàtene una prupositu caracteristicu, è l'animale stissu fussini in parechji posti cù u borratore. Grazie à questu cuntrastu, u vostru dibuffru sarà assai più realisticu. E una cosa cchiù - ombreghjanu i làrici di u liceu in l'area di i pane, u ventre è quì è allora nantu à a faccia, senza toccu à l'ochju, è appliice più lucali dilicati è chjosi di lana nantu à i penni.