U sviluppu di i zitelli di 2-3 anni

Se prima di l'età di dui, a maiò parte di i babi ci sò silenziu o parle in parolle separate, sutterna cù gestiti, dopu à 24 mesi, quasi tutti i figlioli avicanu i so primi frasi è cumincià à appiccàghja appiccicà in a parolla. L'espansione di u vocabuli è u sviluppu di i cumpetenze di cumunicazione in questu tempu hè solu un passu davanti.

Quelli di genitori chì passanu assai tempu cù u zitellu, fate chì tutti i ghjorni u numaru di parolle chì usa, hè sempri in furore, è per cumunicà cun ellu si face più interessante. In questu l'articulu, avemu dettu qualu criteri sò usati per evaluà è di diagnostichi di u sviluppu di i zitelli di 2-3 anni, è in quale casu pudemu parlà micca di u lag di u zitellu da a norma.

Nurmazione è funzioni di u sviluppu di i zitelli di 2-3 anni

Nurmalmentu, à a fine di u seculu annu di a vita, un zitellu o una zitella aduprà almenu 50 parolle in u so discursu attivu, è questa figura hè un tipu d'indicatore di u zitellu in l'intrattenimentu di i normi accettati. Intantu, in a pratica, a maiò parte di i figlioli parranu assai più di mediu, u so vocabulariu cunsatte 300 parole separati. A fine di stu periodu, questu quì è di u tempu quandu u foglie cunceta 3 anni, in solitu usa di circa 1500 parolle o ancu un pocu più.

Cù l'apparenza di i primi frasi in u discorsu di u zitellu, i genitori ponu avessu chì e parolle in elli ùn sò micca nant'à un'antra grammaticali. Questu hè abbastanza naturali, perchè u zitellu pigghia u tempu d'amparà à spiegà u vostru pensamentu. In u terzu annu di a vita, u zitellu annunziali hà introdutu gradualmenti in u discursu attivu tutte e verbi, aggettivu, avverbi è cungiunzioni, è solu un pocu dopu cresciute bè correlemente relazioni entre elle in termini di grammatica.

Pronounciarete un picculu zitellu trà l'età di 24 è 36 mesi hè ancu significativu diffeenti da l'adulti. Parechje di i soggetti chì prupone oghje cù maleza, alcune d'elli sò rimpiazzati da altri o ancu missi. Comu regula, duranti stu piriu, a maiò parte di i figlioli facenu a difficultità di pronunzimìllu u sonu di "P", cum'è per un scherzu chianciante. Invece, siddu i genitori hanu assai è spessu cose cumu cun u zitellu, hà amparatu u so ghjornu di ghjornu è prumove apresu a parlà bè.

A parlà u sviluppu di u zitellu in 2-3 anni era in accordu cù a norma, hè necessariu di parlà sempre cun ellu è parlà di qualchi sughjettu, chì sò in vista, altri figlioli, animali famosi, avvenimenti passati è futuri, è cusì. Tuttavia, ùn si micca scurdatu chì si cumunicà cù un zitillù picciottu, perchè qualsiasi stori per ellu deve esse ellu è simplice, senza difficultte scurienti è di ragiuni.

Infine, in l'educazione di i zitelli, hè assai impurtante di utilizà sti travaglii di u folklore russu cum'è rimanni di pastorella , chastuscii è belli. Tutti i so genitori chì anu cumplementà tutti l'azzioni cumuni cù u zitellu cù sapori ghjucati, avvishatu più veloce chì u zitellu annunzià da parlà bè è bè chjaramente cun sentenzi chjudi.