Un caiu di sodium chloride durante a gravidanza

Un caiu cù sodium chloride durante a gravidanza pò esse prescritto in diverse situazioni. Fighjure nantu à elli in più di dettu, perchè avè capitu di ciò di droga.

Chì hè una suluzione di sodium chloride?

Cù a so cumpusizioni, sta medicazione hè assai simili à a cumpusizioni iònica di plasma di u sangue. Per questu, hè ancu chjamatu saline. Hè per quessa chì quandu hè intruduttu in u corpu di alcunu reazzioni allergii ùn hè micca osservatu. Stu fattu spiega a so applicazione larga, sopratuttu cù quelle chì una dosi petite di a droga puderà esse amministrata intravenously. In quessi casi, a medicazione hè dilujata cù solu solu salina.

Perchè chì e femini chì anu mannugghianu chjappu di sodiu?

Sta quistione hè d'interessu per parechje madamazioni expectante chì sò prescritti l'amministrazione di una droga.

Hè nutate chì in a maiò parte di i casi, a salina hè aduprata direttamente per a diluzione di i medicini, chì devi esse amministratu drip. In quessi casi, ponu esse usati 400 ml.

Inoltre, u numinamentu di clorurinu di sodiu in a forma di u cuncettu per i femini incisi, pò esse realizatu in quelli casi chì hè necessariu di detoxificà u corpu. In regula, questu hè osservatu per varii tipi di prucessi infettuosi è infjammatori.

Inoltre, u clorurinu di sodiu in ghjiru à u gravidenza pò esse amministratu direttamente à l'urganisimu di u cunsigliu. Cusì, spessu sottu a l'anesthesiusi epidurale, hè una diminuzione di a pressione sanguina. In quessi casi, ponu esse amministratu 400 ml di suluzione.

Cù a mancanza di iuni di sodiu in u corpu di una futura mamma, pò ancu esse prescritta l'amministrazione di sta solu solu cù e vitamini.

Cusì, u spettru di applicazione di a suluzione di sodium, inclusa durante a gestazioni di u zitellu, hè assai larga.