Salacgriva - attraversu turisticu

Salacgriva hè una piccula cità in a regione Salacgriva di Letonia cù una populazione di circa trè mila persone. U statu di a cità hè stata rivinata in u 1928. Situatu à sta cità pruvinciali nantu à a costa di u Golfu di Riga à a bocca di u fiume Salaca. Malgradu a so diminuitu, ci sò assai interessanti culturale è naturali.

Attrazioni culturali - monumenti di l'antichità

In u territoriu di a cità è in l'albitori sò assai attraux culturale, priservatu da i tempi antichi. Trà u principale di elli pudete listà u seguente:

  1. I turisti sò ricumandati per visità a scursioni per e cave sacrificiale di i primi settlers di Latvia - antichi Livs, unni priconu à i so patroni. Hè l' isula di petra Svetciems , a petra di u Muirzhulu , a ghjuvella di ghiacciola Svirpu . Tutti sti pedi gianti facenu sensu a grandezza è u putere di a natura. I paisaghji incantevuli pigliate u viaghjatore in un locu fabuloso. Eccu, u mari è boru, e piaghja di u mari di a costa è a dune di u sabbia, a prufundità di u mare è i boni posti riservati, micca affettivu di l'omu, venenu inseme.
  2. Un monumentu storicu apprezzatu in Salacgriva hè u forte Salac . Dopu avè visitattu u museu locale, è hà studiatu a cullizzioni di exhibiti, chì hè dedicatu à a storia, modu di vita è arti di i pescadori, puderete sensu l'atmosfera di sta cità.
  3. In l'annali ci hè una minzioni à u casteddu di Salis , custruitu per ordine di u viscuvu di Riga, Albert. Dopu à circunstanze chjesa micca di i architetti, u casteddu ùn hà micca survivatu à questu ghjornu. I scientisti crèdenu chì i so restani ùn sò nunda, ma una famiglia vecchia locale.

Sights of Wetzsalaca

In a cità di Salacgriva, hè una zona chì hè particularmente attraente à i turisti. Hè chjamatu Vecsalatsu è si trova in a parti storica di a cità. À l'oghje chì ponu vistu quì, hè u pittore Annunziata . Un pocu più avanzatu hè u locu Vecsalatsky cun un grande parcori è i giardini. Quì pudete amparà l'invetta di a petra Kraue, passeghjanu à l' alzate di Kuytüle , visitate l'anticu cimiteru di Kilzume , admirate u fiume canal Jaunupe .

Attrazioni muderni

Salacgriva hè primurmente una cità moderna europea, chì hè chjesa di simpatica è affable townspeople. È accadèmanu cù bona piaza turistere è dà cun elli à vede attraversu attrazioni lucali, chì include u seguente:

  1. U stadiu olimpico abbitatu , custruitu in l'Unioni Suvietica, annuncià annantu millai di fannii di u festival di roccia "Positivu".
  2. Salacgriva hà una cannerie chì pruduce l'arghjentu. Ogni annu, u ghjornu di u Pescheri sò celebrati quì, presentanu un cunei inveci di mostra di fiancu à l'attinzioni di i residenti lucali è i visitanti.
  3. "Kuivizi" hè un club nàutru chì un museu di vela hè stata apertu on u 18 di ghjennaghju di u 2011. A cullizzioni hà sappiutu exhibitu storicu, chì pò esse tracciatu à u sviluppu di vela in Letònia. Quì sò prisultati premiati, diplomi è medichi di u archiviu persunale di u famusu atleti Eugene Cannes (1907-1986). Dedicò a so vita sana à vela, è hà guadagnatu un incridibile numaru di premiati. L'atleta era un champion sixteen time di a Union Soviètica. Dapoi u 2008, u Salacgriva Yacht Club Kuivizi hà urganizatu un cuncorsu internaziunali di l'architettura, u disertu è i yacht - "Baltic Breeze". L'avvene principali hè a regatta per l'alcuni Salacgriva Cup, in u quali disinfettori è architetti di i yacht, è di sicuru, iyachtsmen participanu.
  4. Propriu à Salacgriva, hè a Rua Reserva Randu Plavas , in a quale hè rapprisentatu un gran numaru di arburi è arbusti diffirenti. L'aria di a riserva hè veramente fabulosa, assorbiu a salinità di u mari è a fragranza di u furesta.