Tukums - attraversu turisticu

Ci hè una parolla chì u nome di a cità di Tukums hè stata ottinutu da una curiosità. A Storia dice chì quandu, in questa altu, hà vicinu à un pagliaru assai poviru, u patri di una grande famiglia. Quandu a so famiglia volta di ricustruita, u campagnu hà fattu un prublema - nimu volia diventà u so babbu di u so ziteddu, perchè a cunduce ùn hè micca semprici, à tantu obliga.

U poviru omu ùn hà micca bisognu à fà tuttu, ma per sguillà nantu à a strada è aspittà per a prima persona in a strada. Quandu avete probabili avutu u tempu di crede, solu à questu tempu un passageru era passatu. L'omu dumandò u viddanu ciò chì era chjamatu u nome di u paese. U poviru omu ùn senti micca a quistione, perchè ùn era solu preoccupatu chì u battisu anticu di u so figliolu novu. U campagnu gridò à u viaghjatore: "Tu kums! Tu kums! ", Chì in traduzzione significa" Sò una cumpagnia! ". Dopu questu tempu u nome Tukums hà pigliatu u so nome. Frà tukumammanu ùn meetu micca una sola persona chì ùn esse orgogliu di a so cità. Questu ùn hè micca surprisante, perchè in Tukuma truverete tanti posti ch'ella vulete assistente.

Top-10 attractions

Avemu compilatu una lista di l'attraversi di Tukuri chì avete dittu chì visitate in questa cità. In questa lista eranu:

  1. Cummerciu o Brivibas Square . Questu locu hè più di 600 anni è in l'antichità cumprò à a funzione di u mercatu. Hè quì chì vinia l'abitanti di i paesi più vicini, i piscadori da i cumunnii custritti è l'architetti. Finu à u principiu di l'anni 90, in questu locu, com'è era cunvince à quellu tempu, un munumentu di Lenin scontru. Oghje ùn ci hè una fontana luxosa, pustamenti di fiori è banche. Se ùn avete micca decisu di cumu cumincià un viaghju in giru di a cità, vai valente à Brivibas.
  2. U Palazzu di Palazzina hè l'unica ricurdata di l'antica Custanza Tukum - u casteddu di l'Ordine Livonianu, custruitu quì in u 13u seculu. In u 17u seculu u casteddu era usatu cum'è una residenza, ma in u 1709, durante a guerra di a guerra, l'edificu hè stata distrutta è micca stata restaurada finu à questu ghjornu. Dopu à u 1767, a parte prisirvata di l'edificu hè statu attivamente ricustruita è, per duie seculi e seculi, a torre hè stata utilizata com'è preso è granariu. Oghje hè ancu un museu storicu induve pudete acquisto cun Tukums. L'Adulti scuntanu in u museu assai informazioni interessanti è seriu, ma i zitelli prumittimu di apprezzà e scuprenze trà dolls in vestiti stòrici.
  3. L'església luterana di a Santissima Trinità hè un antica custruitu di Tukums, a custruzione di quale data di 1644. Visita stu locu hè, almenu, per l'altare di pittura "Cristu nantu à a Cruz", ricevutu da a chjesa in u 1859, è di fiori di fiori di luce. In più, da u belvedere hè una stunning view of the city.
  4. Parco City , fundatu in u 1869. In principiu, ci era solu qualchi camini chì caminava, ma di a fine di u XIX sèculu vinni un passaghju musicali è una chjera di ballu. À u principiu di u XXu seculu un picculu restu hè stata custruita in u parcu, decoratu cù cut-outs di legnu.
  5. L'Igreja Catòlica di Santu Stèfitu , custruita in a fini di u XIX secolo, in u 1897. Fighjenu indrentu a chjesa hè per l'altare è u prugramu d'organu. Inoltre, l'altare di stampa "Golgotha", chì appartene à u pittore Grunya, hè tenuta in u bastimentu.
  6. U museu d'arte hè u primu museu provinciale in Latvia. Per 60 anni in u museu hè creatu una di e cullizziunà più preziosi di l'arte letona di u seculu 20.
  7. A Strada Harmoniyas , induve l'edifizzioni di i 18 è 19 seculu sò stati situati, creati in u paese stile di a custruzzioni svizzera. Mentre caminava nentru à sta strada, fate cura di u lussu di i palisuni di u paese chì ci anu stazzatu.
  8. Chiesa di San Nicola . Lu decoru luxuùtu è inghjinnatu di l'internu, una ricchezza ricca di icone di i seculi 18u è 19u ùn devi micca indiferente nessun arti dilettante.
  9. U Monti Karatava , chì l'altura hè 63 metri. À un tempu quandu Tukums era parte di u Ducatu Curlannia, ci era una furca nantu à questu muntagna è era quì, sicondu parechji fonte, chì a Santa Inquisizioni era custruisce i so fieri.
  10. Tukums hillfort , situatu à qualchi kilometri da u centru. A so creazione data di a fine di u XIIesimu seculu, quande u territoriu era abitata da Liv è e tribù Curonian. Ci hè una parolla chì a cità ùn era micca custruita finu à a fine per l'invasione di queste terri da i cumminciali tudischi.

I castelli di Tukum

Sì, mentre chì in Tukums, ùn visitate micca e castelli loca, u vostru viaghju pò esse riesce bè.

  1. U Castellu Durben - forsi unu di i castelli più interessanti di Kurzeme, creatu in u stilu di u classicismu. U primu spéciale hè stata annantu à l'annali di 1475. À quellu tempu stu locu era di u Baruni di Buttlar. In u 1820 u casteddu era ricustruitu, un pianu era custruttu nantu à u so territoriu. Oghje in a sala di spettaculi di u castellu pudete visità ogni modu di esicuzzioni. Per esempiu, in u primu pianu pò scopre u funziunalità interni di u patronu rurale, visitate a biblioteca di u casteddu è studiu, cammanu per i diversi salone. In u stazzili pudete esplurà l'esposizione di l'antichi obxetti di a vita di i ghjurnati, è durante un passaghju in u parcu necessariu vinite à u ponte di pedra è rotonda.
  2. Il-château de Jaunmoku hè unu di i castelli più belli in Lettione, situatu nantu à un pittorescu Kurzeme hill, not far from Tukums. Sta creazione hè stata creata cumposta à u prugettu di u famusu architettu Boxfal in u 1901. Dintra u castellu duvemu trovu una stufa mura striscia cumprisa da tanti cum'è 130 tessili. Hè pussibule chì voi vulete aghjustà à a custruzzione un episodiu solenni - un casale, una data o una sera romantica. Hè pussibule bisognu di fà questu, perchè u casteddu hè dispatitatu di esse rispostu.