Cesis - attractions

In u Parcu Naziunale di a Gauja , in a curva di u fiumu di u stessu nomu, hè una cità medievale tranquilla - a cità di Cesis . Questu hè una di e cità cchiù vecchi di l'Europa est, chì a storia supera u seicentu anni. Ci sò parechji attrazioni culturali è naturali chì attruranu i turisti da tutti i paesi.

Cesis, Letonia - landmarks architecturale

A cità di Cesis, chì hà una storia antica, hè pronta per offre turistere una varietà di monumenti architecturale è culturale. I più famusi sò:

  1. U Castell Vendian . In l'annali di a storia, Cesis hà intrutu in una cità cù u nome tedescu Wenden. Prima di l'arrivata di i Cruciati in issi paesi, era quì un grande settidu di i vendiani, chì avianu un casteddu, sculture d'artighjani, toli. Dopu avè struitu u forte, l'Ordine Livonianu in u locu di l'anticu casteddu in u 1213 hà erettu una struttura di petra. Sicondu u diploma di equipaggiu è e furtificazioni, stu casteddu ùn hè statu ugguali per un bellu pezzu, è u so internu è u lussu di interiors anu aduprà l'imaginazione di i ghjente. In a so storia, u casteddu era distruttu duie volte, in u XVIII sèculu era casi distruttu tutta, per parechji anni, era in a desolation. A data, i ruins di u casteddu Wenden sò stati ritenuti è sò più grande in Latvia. Per una trasferenza completa di l'ambienti di u Medievu per u turista, i viaghjetti di costume sò stati quì.
  2. A Chiesa di San Ghjuvanni hè un templu custruitu in l'altru gòticu, chì digià in u XIII sèculu accetta i to parrocchieri. Fate trà e strade risturinu è l'edificiu risposte, pare micca particularmente grande è massiu. A proximità di u tèmpiu hè una scultura di un monacu cù una lanterna in u locu induve in u Medievu era una risurta sicreta di a so catedrale.
  3. In u XVIe seculu, a prima birrerie hè stata aperta in Cesis. A gloria di i cerveceri lucali si allora à e fruntiere di Letonia. Oghje una di i più grandi birrerie letoni opera nantu à quì. In a cità hè un Museo di a Cerveza , chì presenta presenza di parechji epopea è conta a storia di tutte e birrerie di Cesis .
  4. Manor Ungurmuiza . U più vecchio, legno, Latvia, di u 14 ° seculu, hè un omu di Ungurmuiza, custruitu in u stilu baroccu. Hè una splutazioni famigliali assai bella, chì si trova in Gauja Park. In queste prufessione, a notte musicali sò regula spessu, diventendu a musica di F. Schubert. L'edifiziu hà ricivutu l'apparizione muderna in u 1731, dipoi u duminiu ùn hà micca sottupostatu di cambiassi significati. In più di l'scursioni è cunniscenza cù a storia di u duminiu, quì puderebbe tè in the Tea House o passeghjanu à l'oak grove.

Cesis - a vista di a natura

Cēsis hè famosa micca solu per l'uggetti culturali, ma dinò per a so natura incredibbilmente bella. In a zona di Cēsis, a maiò parte di u Parcu Naziunale di Gauja è situatu, cumprese i famosi natura natura Ligatne . Quì sò quì l'ùnicu laghetti sutile è e caves di Vejini , u casteddu di u lac à Araishi è l' anticu mannaro Ungurmuyzh . L'ogettivi più notichi di u Parcu Naziunali di Gauja sò i seguenti:

  1. I parcorsi in Līgatne sò u destinazione turistica più famosa di u Parcu Naziunale di Gauja. Eccu, in l'habitat naturali, puderete truvà u foglie è l'orsi, i foglie salvatichi è e raccoli, i bison è i cani di raccoon.
  2. A Settimana di Lagu à u Lago Araishi hè un fenomenu soru è unicu, hè cunsideratu un ughjettu naturale unicu in tuttu u Europa di l'Est. Cù l'emergenza di stu munumentu di l'antica storia è l'architettura, circa una vintina legenda letona sò assuciati, cumu un piuminu chì passau à u celu, cum'è castigu per i peccati umani, era spartu cun chjuche torrennali, è l'anticu casteddu hè in u fondu in un sanu.