U Monti Koya-san

U

In a prefectura japonesa di Wakayama, l'incantu à u Monti Koyasan si trova. Eccu un gran numaru di monasteri buddisti, chì appartene à a scola di Singon.

Infurmazioni ghjugna

U primu tempiu hè stata fundata da u monicu famusu Kukai in u 819. U santuariu si trova in una valle induve 8 cimi di a muntagna à una altitudine di 800 m di livellu di u mari. In i vechji tempu, circa 1 000 monasteru sò stati nantu à u Monti Koya in u Giappone , ma in u tempu avutu solu ci eranu circa 100 edifiziu.

Ci hè una legenda in sicretu chì u postu per a custruzzione di l'escola Buddista è u primu tempiu (Dandze Garan) Kukai aiutau per truvà u cacciatore è a so mamma. Li daveru u monacu duie cani chì avianu truvatu a vajara sacra. Oghje unu di e casamenti mostra una storia di sta legenda, è i cani bianchi è bianchi sò cunsiderati peregrinu.

Descrizzione di u cumplicamentu templeu

I più famigliali in u Monte Koya-san sò:
  1. Okuno-in hè un mausoleu sacru chì i restani di Kukai sò situati, circundatu di un grande cimiteru (circa 100 000 tombi). I seguenti famosi di u monacu, i pulitici, i lettori feudali, etc. restu quì. Circa hè a Sala di Lampad è a famosa pietra di Maitreya Bodhisattva, chì dà a fortuna è a forza di tutti quelli chì tocanu.
  2. U componente-daito hè una pagoda chjamata in u centru di u Mandala Singhal, chì cuntene Japan. L'edificu hè parti di u Cumunità cumplessa.
  3. Cungovu-ji hè u tempiu più impurtante è anticu di a syngone scola. Dinturatu vi vede l'illustrazione di a vita di i monjos, fatti da i artighjani in u 1593. In ghjiru à l'istituzione sò i kindergarten per a meditazioni.
  4. U tomba di Tokugawa - hè stata custruita da u 3u Shogunu Tokugawa Iemitsu in u 1643, ma in a cripta ùn ci hè nimu sottumessu.
  5. Dzsonyin hè un temple di a donna situata in un locu famosu, induve i peregrinu accumincianu u so viaghju.
  6. U museu di Reyhokan - guasgiu casi u 8% di tutti i tesori naziunali di u paese. In l'istituzione pudete vede scatuli, scrolls, stati, mandali enormi è altre esce. U marcatu di l'istituzione hè a biografia di u monacu buddista Kobo Daisi, fatta in imaghjini.
  7. Dandzegaran - u monasteru cintrali, chì compresi l'edificu cchiù anticu - Fudodo, custruitu in u 1197, è ancu a Pagoda cumpostu Daito, a tesorru, u salottu di ritratto di Miyado.
  8. I Tempi sò culligati unita da un stradale speciale, chì hè listatu com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO. L'entrata principale per u santuariu hè impannuta cù a porta di Dimon, custruitu in u XII seculu.

In l 'estiu, sti piazzi sò inchiostutu di vinu (cum'è u pinu parighjinu) è in l'invernu quandu pudete vedà una vista pittoresca di a catena muntosa, fiori di fiori in a primavera, è l'aricchi rossi sò in ogni locu in u vaghjimu. L'aria nantu à u Monti Koya-san in Giappone hè nuvellu è frescu, è a pace è a tranquillità di assicurà à immerse in a cultura di u Buddhismu.

Funzioni di visita

Per i turisti è di i peregrinu chì vulete passà a notte nunda, i spicializazioni sò stati offerte:

In u santuariu hè necessariu di rigalu stretta certu reguli, per esempiu, per ùn passà u tèmpiu in i scarpi o à ùn avè micca vinutu à a preghiera in una manera pocifica. In u territoriu di Koya-san in Giappone ci sò assai prudutti è di vendita, è ci sò ancu cafe.

U prezzu di accissioni in ogni tèmpiu hè diffirenti è si cumencia da $ 2, i zitelli sottu 6 anni senza impieghi, è per i scoli d'esi studenti è studienti ci sò spessu i discu. I servizii abrani da 08:30 à 17:00.

Ci hè un bigliettu cumminatu, u costu hè di circa 13 $. Imprira a pussibilità di visità 6 siti popolari. Pò esse acquistatu in ogni locu turisticu à u Monti Koya-san.

Cumu ghjunghje?

Da a cità di Osaka, pudete piglià u trenu Nankai Railways à l'estazione Gokurakubashi. Da quì à u cima di a muntagna, ci hè un funiculante chì custituisce $ 3 è si 5 minuti in a strada. Ancu à Koya-san da u busu fermanu per una serifa estrema. À pede, hè pruibitu per escalci.