Chhomsonde


Molti di i turchi di Corea del Sur pò esse chjamatu u più inusual di u so tipu. Per esempiu, l'Observatoriu Chhomsonde in Gyeongju City hè u più grande observatori astronòmicu finu à l'Asia.

Quandu è perchè stanu custruiscenu l'osservatore?

Fu custruitu duranti u tempu di l'statu di Silla, in u 647, quandu u putere era Regina Sondok (u 27 di u conte di u regnu di Silla è à a stessa volta a prima reina). A sola parola "Chhomsonde" significa literalmente "a torre in order to monitor closely the stars".

Questu anticu puntu di observazione di l'astri hè statu fattu per fà:

Inoltre, Chhomsondae vi permette di definisce u tempu di e equinoxe è i solstiziu, 224 pezzi solari è a lucazione di i costi di u mondu.

Chì hè unicu di l'osservatoriu?

A torre hè una forma cilindrica, chì pareva una buttiglia, una altura di 9,4 m è una larghezza di basa di 5,7 m.

A custruzione tutale compone di 27 nivula. In u so travagliu, 362 pedestalli granite sò stati nantu à cima di l'altru, sicondu u numeru di ghjorni in u calendariu lunar. A cosa più interessante hè chì ùn sò micca cunnessi da una solu solu solu è sò accaduti solu per u fattu chì i blocchi sò duvuti cumplicati cum'è l'altri. Ci anu stavatu questu per centu anni, assulutamente micca affettivu di l'effetti di a natura.

Finu à u 12u livellu, a torre hè chjesa da i pedichi è di a terra, è a so parti suprana hè vacca. A basa è a cima sò quadrate, mentri a fila di pedi (i costi di l'"buttiglia") sò inturniati. A finestra di visualizazione dividi l'observatoriu à mezu, 12 fila in u cima è fondu.

I scientisti suggiscinu chì a propria custruzzione di u 7u seculu hè simbolica: hè nantu à una basa di quadratu (terra), hà una forma redondeada (cielo), è u numeru 12 significa u numeru di mesi di l'annu.

In u 1962, l'Observatoriu Chhomsonde hè statu inclusu in a lista di Treasures naziunali di a Corea sottu 31. Questa era di parechje maneri hè una combinazione harmoniosa di anguli è e linii diritti di a custruzzioni antica.

Custu di visita

Comu in parechji musei, parchi è siti culturale in Corea, u costu di visità l'observatore hè diffirenti per e diverse categurie di a pupulazione:

Visita stu locu in l'estate da 9:00 a 22:00, è in l'invernu - finu a 21:00.

L'attrazioni hè circundata da una fasa, perchè pudete vede per vede solu da afar. Intruducendu u territoriu, i turisti ponu accade vicinu à a torre, apprezzate a unicità di u so disignu, è ancu cunfundini nantu à i banci è ammirazione di a natura circundante. Hè assai bella quì, in particulare in primavera è estate, quandu i fiori brillanti ciuranu nantu à i cantei. À a notte, a torre hè illuminata.

Cumu ghjunghje?

L'Observatoriu Chhomsonde hè situatu vicinu à a capitale antica di l'statu di Silla, a cità di Gyeongju . U trasportu pùblicu ùn vai micca quì, cusì hè più piacevule per arrivà à a facilità per taxi o bicyclette. U tempu di viaghju hè: