Gyeongju State Museum


In u sudueste di Corea di u Corea , a cità di Gyeongju hè unu di i musei più grande è fascinante in u paese. Perchè u fattu chì una volta chì a cità hà servutu cum'è a capitale di l'istatu di Silla, hè questu era chì hè dedicatu à a so esposizione principali. U museu statali di Gyeongju exhibe artifacti chì permettenu storiori è archeologi per sapè più nantu à u sviluppu di a civilizazione di questa regione di u paese.

Storia di u museu statale di Gyeongju

Malgradu u fattu chì l'annu di fundazioni di u museu hè 1945, u so edificu principali hè statu custruitu solu in u 1968. Prima di a creazione di u museu statale di Gyeongju, a reta di a mostra di l'espurtazione era di a Società lucali per a prutezzione di i posti storichi. Hè stata stabilita in u 1910. In u 1945 a Società divintò a fossa ufficiale di u Museu Statale di Corea di Corea in a cità di Gyeongju .

In u principiu di l'anni 2000, un magazinu grande fù apertu à u territoriu di u cumplessu, in quale hè oghji guasgiatu i monti di i matte archeologichi truvati durante l'scavi in ​​vicinanza di Gyeongju è a pruvincia di u Gyeongsang Nord.

Scultura di u museu statale di Gyeongju

U cumuni di u museu compone di parechji edifici, esete in quale sò spartuti in e seguenti zoni:

Ogni cullizzioni particulari accupa un edifici distinatu, distingu da un disignu specialu. U museu statale di Gyeongju hà ancu una parti pè i zitelli chì puderanu sapè nantu à a cultura è a storia di a Corea del Sur. Se vulete, pudete visità i siti siti storie situati in u vicinatu:

In u cartulare, u museu statale di Gyeongju exhibe 3000 artifacti, 16 chì sò trà i tesori naziunali di Corea. Tra l'elli, l'attenzione particulari mertu hè una bellissima foglia di bronze, cunnisciuta ancu a "Campana divina di u Gran Sondok", "campana di Pondox" è "bell Emily". À una altezza di più di 3 m è di un diametru di più di 2 m, u pesu di questu colossu hè di 19 tondi. A campana okkupa a 29 è a pusizzioni in a lista di Treasures naziunali di Corea.

Ci sò parechji pruibbizzioni di u museu statale di Gyeongju data di l'era Silla, cumprese i coralli reali. Eccu avete vede relìquichi storichi chì anu truvatu durante e scavi vicinu à u tèmpru Hwannöns o sbarcatu da u fondu di l'acqui Anapchi. Per a cunvenzioni di i visitatori, parechji artifacti sò situati direttamente sottu u celu apertu, chì hè tipicu per parechji musei in South Korea .

U significatu di u museu statale di Gyeongju

U numaru di exhibiti stòrici è archeologichi hè cusì grande chì a maiò parte di elle ùn anu persa. U museu statale di Gyeongju hà riunitu i risultati di i travagli di u dipartimentu di ricerca, chì hà sustegnu di decennii. Hè sti archeologi chì anu dumandatu a ricerca di campi è scavi in ​​a Pruvincia di Gyeongsang Nord. Dapoi a mità di l'anni 90, i so attività hà diventatu menu attiva, ma chistu ùn impedisce u Museu di l'Estati di Gyeongju di diventà un centru per a preservazione di u patrimoniu culturale.

Cumu fà à u Gyeongju State Museum?

U situ cultural si trova in Gyeongsangbuk-do in u nordu di a cità di u stessu nome. In seguitu à falà e strade IIjeong-ro è Bandal-gil. Da u centru di a cità à u museu statale di Gyeongju pò esse acquistatu in metro . A 300 metri d'allughjenu hè l'estazione Wolseong-dong, chì si ponu accade in rotta Nos. 600, 602 è 603. Da a stazione à u museu, 5-10 minuti a caminari.