Taejonde


Nantu à a costa sur di a città coreana di Pusan, ci hè una maravigghia bellezza di u Parque Taejonde, chì hè statu dispostu à diritta à e rocci. U parcu diventò famusu in tuttu u paese per i so boschi è paisaghji pittoresca. Per questu causa, i so principali visitatori sò quelli turisti chì preferenu caminariate per un bellu pezzu nantu à a costa è scuntanu l'alba nantu à l'oceanu.

A storia di u Taejonde

Stu parcu naturali hè stata chjamata Re di Taejong Mu-Yol (604-661), chì hà rignatu à u regnu di Silla. In mezu à a decisione di l'affari statali cunnessi cù l'unificazione di e paese di Koguryo, Baekje è Silla, hà piace viaghjà in tuttu u paese. In a costa di Busan, induve Taejonde hè oghji, hà preferitu per sparà da l'arcu.

A unicitati di u Taejonde

L'aria di u parcu hè di circa 100 000 metri quadri. km, è a longu di a so linea custiera hè 4 km. U spaziu di u Taejonde hè cummirciatu da i boni, in i quali arburi di cunifuru, a camellia è a magnolia di prusciousonu sò soprattuttu particularmente. In queste boschi vive spezie exotiichi di l'animali, chì sò rarissimi stati fora di u parcu .

Taejonde hà diventatu un destinazione turistica populari di a Ripublica di Corea, no sulu per a diversità di vegetazione subtropica. Hè distinatu ancu cù attrazioni tali:

Diremente sottu u faro di Yondu hè a roccia di Sinseon. Sicondu i leggje lucali, era quì chì i diu dii è diessesi anu amatu di restà. A sculture Mangbusek hè più altu nantu à a roccia. Duranti l'annu di a sonda, i ceremònie sò stati in u Paese Taejonde, induve l'orazzioni sò leghjite per attru lluchjà.

Attrazioni turistica di Taejonde

U parcu hè primuratu solu per l'amatori di a natura, belle spiagge di mare è longu caminari. In particulare pè turistere in u park di Taejonde, hè un trenu di Buvi, induve pudete vede tutte e so sights. Ci hè parechje persone à a costa rocca di u Mari di u Giappone, induve pudete vede cruiserini o cumprà mariscos freschi.

Per a cunvenza di i visitori, Busan Thehedzhonda hè apertu tutta l'annata. In a primavera, da u principiu di farraghju à a fine di u maghju, u park induce restrizioni à visita. Sò ripetuti in u vaghjimu in u piriu da prima di nuviale à a mità di dicembre. Questa hè necessariu di verificà u sistema di u prutezzione di u focu è l'ambiente. Inoltre, u schedariu pò varià secondu i cundizioni climatichi. Questu averebbe da esse cunsideratu prima di visità u parcu.

U restu di u tempu, dopu à u ghjornu in u Parque Taejonde, pudete signu per excursioni chì sò spartuti in gruppu, famiglia è crucero. In più di i attraversu principale, include una visita:

Ci sò parechje parking è e vacanze di rocci à l'area di Taejonda. In modu, l'accessu di u ghjornu di i zitelli per i ghjovani invitati hè liberu. A listessa acciona hè tenuta per i disabiliati in u ghjornu di a prutezzione di persone cun discorsi.

Cume si trouve à Taejonde?

U park hè situatu in l'estremu uvestu di a cità di Busan nantu à a costa di u Mari di u Giappone. Da u centru di Taejonde hè separatu 14 km, chì pò esse rimbursatu cù metro . Ogni 20-30 minuti da l'estazioni Haeundae Beach Entrance è Dongnae Station, i treni Nos 1001 è 1003 sò mandati, chì firmanu in Taejongdae Elementary School in menu di 2 ore. Da ellu à u parcu di Taejonde circa 10-15 minuti caminate.