Phnom Penh - attravers

A capitale di Cambogia Phnom Penh hà assai affannicati à i so siti brillanti è interessanti. In verità, in questa cità hè assai posti maravigliose chì vi diciaranu nantu à a storia difficiuli di a cità è darà assai impressioni pleasant.

Molti attraversati camboganesi pudete vede nantu à u vostru, ma avemu sempri cunsigliu guidà à i ghjurnati, cum'è in a principal ùn hè micca un furasteru straneru chì travaglia in such places, è questu causate assai difficultà.

A voir à Phnom Penh?

  1. U Palazzu Giamminu in Phnom Penh hè a vista più vivu di a cità. Hè incù cumincià à urganizà i percorsi è una rivista di a capitale. U palazzu fusse u megliu esempiu di l'architettura Khmer è hè a risidenza di a splutazioni di a famiglia reale.
  2. In u territoriu di a residenza, truvate l'altru appruvazioni apprezzata di Phnom Penh - a Pagoda di u Riu . Hè albergatu 2 exhibiti valuosos - Statue di Buda (espanzioni è oru). Tali statuette ùn pudete micca vedà nudda parte. Sò fatti di fattu di preziosu materiale, è a dimensione di l'statues impresi a ogni visitante.
  3. U Museo Nazionale di Cambogna , induve pudete vede l'exhibitu più cumpletu è assai interessante di artifacti stòrici chì coprenu l'epica da i tempi pre-Mongoliani à u 15u seculu. Questu mumentu hè nantu à a lista "mastru" di qualsiasi turistiche.
  4. U Tempiu di Phnom Wat . U monasteru buddiscu di u Wat Phnom hè un locu incalcu in Phnom Penh. In attu, grazie à ellu è ci era una cità bella. In u tèmpiu di u Wat Phnom pudete vede altre stà stupas è visitate u Santuariu-vihara, chì hà abbandunatu 4 antichi statue di Budda.
  5. Monasteru di Wat Unal . Hè un di i cinqui monestii buddi più antichi in a cità è hè cunsideratu unu di l'attrazioni turistiche impurtanti di u Phnom Penh. A data, l'edificu hè u tempiu ufficiali di a famiglia reale. Hà ricevi assai riti è, da tradizione, i eredi di a dinastia sò battezi.
  6. U museu Tuol Sleng di Genocide in Phnom Penh hè un recorregente unicu di a terribili storia di l'statu assuciatu cù u regnu di u Khmer Rouge, quandu una scola ordinaria divintò prisioni in u mondu strughji cusì accade. In questu edifiziu vi pudete acquisto cun i celluli di i prigiuneri, i strumenti di tortura, cose di u mortiu, etc.

Monumenti in u centru di Phnom Penh

In u centru di a cità, puderà vede dui munumenti enormi, ma di più impurtante: u Monumentu di l'Amicizia è u Monuments of Independence. Sò custruiti in tempi diffirenti, ma sò di grande impurtanza per a capitale di Cambogia. Fighemu cun più in detail:

  1. Monumentu di amici trà Cambodia è Vietnam . Apparse in Phnom Penh in 1979. L'iniziatoriu di a custruzzione di u munumentu era u communista vietnamita, chì volia perpetuà u memoria di relazioni cale cù Cambogia dopu a so liberazione da u Khmer Rouge. U disignu di u munumentu hè assai interessante: nantu à un pedestal biuta sò state stati di un suldatu vietnamita è cambogiano. Sarrè presaggiu a pace di una donna cù un zitellu - un simbulu di a populazione pacifica di Cambogia. Circundendu u munumentu si trovanu assai fonti è bancari, parchi, alberghi , etc.
  2. Monumentu di l'indipendenza . Stu munumentu in u centru di Phnom Penh appareru in u 1958. Oghje per nome hè chjaru chì simbulizeghja l'indipendenza di Cambogia da a Francia. A torre di u munumentu hè fattu in u listessu disignu cum'è e turri di Angkor Wat. Questu edifiziu hà diventatu u postu principalu per i manifestazioni pulitichi è lucali. À a notte, u munumentu hè illuminatu cù focu. Circundendu questu ci sò ancu assai fontane è bancu induve puderete avè un bonu tempu.