U Lavu Enya


Myanmar (Birmania) hè un statu di a parti sud-est di l'Asia, situata in a parti occidentali di Indochina. A cità di Yangon - l'antica capitale di l'statu, chì hè u centru culturali, culturali è ecunumica più impurtanti di u paese, hè ancu chjamata "a cità - u Garden of the East". A deci chilometri da u centru hè un grande lago chiamatu Inya, o Inya Lake. Inglisani in tempi coloniali chjamanu ancu Vittoria.

L'acqui hè artificiale, hè stata creata da i britannichi in u 1883, chì crèdinu chì era necessariu di furnisce a cità cù l'acqua. Durante i venti monsò, i citatini cunghjuntenu parechji curretti, circundati da i colti, à l'altri. E cù l'aiutu di una seria di pipi, l'acqua da u Lago Inya hè ridistiale à u Lavu Kandawgy.

Chì hè famoso per u Lago Inya?

A zona di u boscu in u circondu in u lago di Inya okkupa circa quintagette è hè una forma quadra. A natura pittoresca è acqua chjara hà fattu un grande postu per rilassate. Questi l'assistenti viaghjanu à scuntrà, e parenti sordi, i turisti si ripusenu, i zitelli sò intrenu. Quì, i cameraman è i rifilterie chjavenete forti pruduttori per i pelle, i pueta è i scrittori discrivenu sti paisaghji stupenti in i so poesi è i libri.

A maiò parte di a costa hè a pruprietà privata più caru in Myanmar . Eccu a residenza di Aung San Suu Kyi - un olandesi puliticu Myanmar, u Premiu Nobel. Pi quasi quinni anni di u 1995 à u 2010, Aung San Suu Kyi hè sottumessu à arrestu di casa à a so residenza. U famosu direttore Luc Besson in u 2011 hà fattu un documentale per ellu, "Lady".

In l'area di u parcu ci sò assai cuscini cuscini di a cucina naziunale , induve in a sera, a musica en vivo hè ghjucatu nantu à una piattaforma speciale situata nantu à l'arme di l'acqua. True, i prezzi sò un ordine di magnitude più altu chì in a strada, ma creò una magnifica atmosfera romantica, valuta. Quelli chì ùn anu micca l'uppurtunità di pagà per a alimentazione, ricumandemu à pusà nantu à l'erba o bancu è ghjustu diventanu i paisaghji magichi. U palme chì si creanu nantu à a Marina, notte di notte di a cità, fragrantie fiori ùn devi micca chì Inya Lake scorriga for many years to come. Dopu tuttu, questu hè un maravigliu esoticu oasi, situatu à a cità, è salvamentu di u caldu di u calore, turisti è pòpuli. In l'acqua si trovani raramenti, ma a friddizza emanando da ellu faciule più faciule in u sole.

Nantu à u veleo solu di i membri di u club, puderanu natà, ma per u restu seranu offriti e battelli corsi compacti è farà un tour turistico. In l'area di a zona ùn hè micca wi-fi. U propiu di u lago Inya Ci hè parechji centri cummerciale induve pudete cumprà micca solu ricordi , ma ancu necessarii cose in a vita di l'alive: alimentazione, vestiti, cosmichi.

Ciò chì vede?

Questa hè a zona residuale più rispettabile è prumessa di a cità, ci sò parechji attrazioni maiò è impurtanti per u paese, per esempiu:

  1. Inya di u Cliff Sailing Club.
  2. Museu di Myanmar Gemmivi.
  3. Cente.
  4. Ambasciate di paesi cumu u Bangladesh è Cambogia nantu à a parti orientali di u lavu.
  5. Università, chì fù custruitu in u 1920.

Ci hè ancu u chjamatu "Hotel Khrushchev" vicinu Inya Lake, chì era custruitu cù l'aiutu di l'URSS à l'anni cinquanta. L'hotel ùn hè micca cum'è l'edifizzioni cù quale aghjunghje l'ex prima secretariu di u Cumminu CPSU Central, è parechje bè. L'entourage hè datu per elli à vinu à quellu. Dopu u corpu di acqua pò vede a trenta metru metri Pagoda di u Mondu o Kaba Aye. Per sguassà l'acqui nantu à pedi nantu à e camini d'altri, i turisti anu bisognu di almenu duie ore.

In ocasi, i paesi lucali attentenu festivali in u Lago Inya. Ogni pruvincia exhibita u so bigbaru cù cinquanta roghjunaghji, chì sò vistutu di vestiti nazionale culuriti. Compete in solitu accussì, chì u barcu hà nanzu più veloce à u locu especificatu, u tempiu o mercatu, ancu guadatu. À l'estremità, tutte l'armata senza esvisione si diventanu è celebrendu. Ci hè ancu un schedariu di festività, chì cunsiste à avè sapè in anticipu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà in Inya Lake cù trasportu publicu - buses Ta Dar Phyu Bus Stop, Yeik Thar Bus Stop o in un taxi da u centru di a cità. Puderete per Kaba Aye Pagoda Road, Pyay Road è Ina Road à a riera di l'acqui. In u Lago di Inya, hè vale per vene per un minimu di parechje ghjorni, preferibuli prima di u grandi, per saturati cù una atmosfera màggica, per vedà i paisaghjoli maraviglii è di recargu cù energia positiva.