Myanmar - attraziu

A natura cusì bellu d'Àsia vi cunducerà in tutti i so gloria: u nordu di u paese hè abbitatu da i cateni muntosi, è a costa pare chì esse un veru paradisu. Myanmar hè una tipu di riserva archeologica in a luci di notte bellezza charming, ma dinò di vista lucale. Una cullizzioni straordinaria di valori è patrimoine culturale hè guardatu in i tempii antichi buddici, u guardà cum'è se sì qualcosa cumpatibli cumplicata.

Ci hè assai posti d'interessu in Birmania, è pare micca quasi impussibule di listinu tuttu. Pudete ancu di parlà parechji di elle for hours. Cusì, pruvemu da sintettizà cusì chì vi vede in Myanmar in u primu locu.

Top 10 visi più impurtanti è fascinanti di u paese

  1. Bagan . A capitale antica di u paese hè chjamata a cità di millai di churches. Forsi, Bagan (Pagan) hè l'attratore turistica più impurtante in Myanmar. Oghje ci sò 2229 edizzioni religiosi. I tempii più famose sò u templeu Ananda , a pagoda Schwesigong, u tempiu Tabinnyu. Tutti sò stati cunsirvati in a so forma originale, ancu s'elli mi pareanu oghji in ruvida.
  2. Pagoda di Shwedagon . U core di u paese. Un complexu sanu di pagodas è temples, in u centru di quale hè una grande cupola dora. In altizza hè pocu menu di 100 m, è a so spire hè corona da una sfera d'oru purcura, decorata cù diamanti è altri pedichi preziosi. Sicondu a legenda, in questu locu sò l'antichi reliqui di i quattru Buddi. Hè u centru di a peregrinazione religiosa è a vita spirituale di u paese.
  3. A Pagoda Chaittio, o a Pedra d'Or . Un altru locu sacru per u populu di Myanmar. À a cima di a muntagna, un grande bloque di petra saldenu a manera più incomprensibile. Sicondu i leggende, ella ùn li permettenu micca per fallu i capelli di u Budda, chì hè guardatu in a basa di stu disignu. À traversu a circunferenza, a petra hè struvata cù chjudi di staghjunata d'ouro, è nantu à questu un stupa di 5,5 m risite altri.
  4. Inle Lake . U sicondu più grande di u paese. Hè situatu à una altitudine di 1400 m d'altitudinu u livellu di u mari è hè semplice semplice cù a so bellezza. In u centru di u lavu hè un templeu nantu à pilcheghji - u Monastru di i cataghji chì sgrossinu, è parechji villaghji sò stese nantu à a costa. Eccu avete bisognu di u modu di vita è di i tradizioni di i pirsuni indigini di Myanmar.
  5. A Pagoda di Mahamuni . Un altru tempiu assai ricunnobbe in Birmania. In a pagoda hè guardatu una statua di 4 metri di Buddha, hè ancu u più anticu. Sicondu a legenda, quandu era creatu, Gautama Buda stessu era presentu. Ciò chì hè caracteristicu, e donne hè pruibitu per toccu l'statua, è l'omi, cum'è un signu d'onuri, fucinallu nantu à i piatti di foglia d'oru. Inoltre, a pagoda di Mahamuhi detti un gong unicu chì pesa casi 5 tunnellati.
  6. Cità ​​Mingun . Ùn cuntene parechje reliqui vali di u Myanmar, è ùn hè mancu pussibile di rimbursà l'ode nantu à elli. Certamente hà da vintu di esse a Pagoda Mingun Pathodogy, chì era di diventà u più grande di u so tipu, ma per a prufezia prufezia, a cessione hè stata vista. In Mingun ancu esse a campana attiva più grande di u mondu. U so pesu hè più di 90 tunnelle. Eccu quì forsi u templeu più bella di u Myanmar - a pagoda di Synbume-Paya. Appuntamentu davanti à noi in un colore biancu nè, è ogni dete cuntene un certu scrittore. In u centru di a pagoda custituisci a muntagna sacra Mera, chì hè circundatu da 7 cimi ondulates.
  7. Taung Kalat . Un'altra maravigghia di Myanmar. Hè una muntagna d'uriginale vulcanica, in cima di u quale hè un tempiu buddista. Una scala di 777 passi porta à ellu. Da a cima di a muntagna sò maravigliose visione di Bagan è l'area circundante.
  8. A cità di Moniv . In questa lista, combina u turchese di Myanmar, cum'è u trenta stondi, u Bouddhite, u Giardinu di i mila Bodhi è a pagoda Tanbodhi. A strada, vicinu à a prima hè una grande statua di un bussu reclinente 90 metri di longu. In ghjuridiziu hè una galería completa cù l'imaginari illustrali l'idea di l'infernore è u paradisu, è in u Garden sò più più d'arburi è si trova una figura di Buda. Ci stette assai impressiunanti.
  9. Cavernes di Pindaya . Un altru locu di perigrinu. In i cavernes cullatevanu circa 8 mila stati Buda. Cusì, i residenti lucali pruvò a prutezzione di l'attaccu di l'armata birmana, è finu à questu questu postu si vultò in un capellariu altru. À l'intrata di a caverna hè a pagoda di Shwe U Ming, è a so stupa righjunghji 15 m di altitudine. In più di i santu religiosi, pudete ancu ammirazioni di i naturali - stalactiti è un lago subterraneo.
  10. Tatuaggi di a tribù Chin . Forsi l'ultimu itemu in a nostra lista ùn serà micca un capimonie religiosa o ancu una curiosità di a natura. Oghje, questi sò vechji di e donne cù dipinti nantu à e so facci, quandu 50 anni fà una publicazione di sta tradizione. A tribù di a donna di a Chin era famosa per a so bellezza, perchè fùbbenu chjappie per l'omi d'altri paesi. Hè a tradizione di pittura di e zitelle face à reduce a so bellezza. Ogni annu, ci anu mancuni di questi, ma pudete meetallu in i paesi di u valle di u Lemro.

Ogni cittá di Myanmar conserva in quelli chjorni unichi cù una vista luxurusa, ricca storia è leghje misteriosa. Di sicuru, a maiò parte di sò diffirenete in sensu religiosu, quarchi parolle abbastanza monotunu, ma questu hè micca cusì. L'attraziu di Burana anu meraviglie cù u so lussu, è i lucali si sorprendenu da a larghezza di a so ànima.