U vulcanu Snyafedl


L'Islanda hè china di meraviglie creati da a natura stessu assai anni fà. Unu di elli hè u vulcano Snaifeld. Ci hè sottu à a nuvola di u glaciale Snafedelsnes. Un nomu simili hè datu à a penisula , nantu à quali sò i dui. Longu passatu hà marcatu da attività volcanica vulcanica. Per quessa, a costa hè decorata cù culleghi basaltu. A lava frozen - a natura di sta zona.

U vulcanu Snyafeld hè cunsideratu attivu, anche l'ultima eruzzioni hè stata registrada in u XVIII sèculu. Hè faciule fà succorsu à u so encantu naturali. Ma ùn scurdate micca di a minaccia chì si trova in l'ingnu di u glacier.

Situazione di u vulcano

Se u tempu hè favurèvule annantu à Recherchi, u vulcanu pò esse vistutu da l'occhiu nuru. U fattu hè surprisante, perchè a distanza da nantu à a baia di Fahsaflowy hè di 120 km. U vulcano risalò à 1446 m di livellu di u mari.

In traduzzione, Sneifeld significa "montagna di neve". Ci sò quelli chì averebbe cunsiderà u vulcano cum'è unu di i sette centri di energia. Pruvoi documentale di questu hè micca. Ma cercanu à u piccu biancu è di sapè ciò chì hè dintra, sò cunvinti di questu.

Dapoi u 2001, l'autorità Islandese anu dichjaratu u territoriu nantu à u glacier un parc nacional. Hè statu fattu per prutezzione è priservà a natura unica di questu locu, punti di vista storichi impurtanti. Oghje, a bellezza di u vulcano Snaifeld pò esse admirata da i turisti da tutta u mondu.

Bellezza Naturale

A natura chì viaghja in Islanda hè di grande impurtanza. I cundizioni climatichi favurizeghjani l'area around u vulcano un locu desertu, soleu è tranquillu. Ma hè necessariu di cuddà à i nuvole, chì diventene un territoriu formididu è inhumitariu.

U vulcano di Snyafedl si trova nantu à una penisula cù una piccula populazione. I casoli di i residenti lucali si sò più chjinati nantu à a costa. I turisti chì anu visitatu u parcu hè stata una opportunità unica di divertezza u paesaghju di a natura, senza tocca da e mani umana. Ancu senza avvicinà vicinu à u vulcanu, pudete capu in una foto di sfarenti angoli.

U vulcano in a rumanzu

A fama divulgata à u glaciale Sneifeld hè ghjuntu dopu à a pubblicazione di a novela di Jules Verne Viaghju à u Centru di a Terra. Hè quellu chì hè vinutu per l'eroi di u libru di l'internu di a Terra. Dopu dinu, altri ch'eddu cum'è "porta di a porta di l'infernu", u glacier ùn hè micca chjamatu.

Visita u park è u vulcano in l'estiu da 10 à 18 ore. In altri tempi, avete prima u libru di una scursioni. In u territoriu di u museu, chì mostra a vita di a cità, impegnati in pesca. Guidati sperimentati parrannu di a furmazione di a penisula è u rolu di u glacier. Dopu tuttu a ogni passu ci sò traccia di e diverse ezioni geològii. A infurmazioni nantu à i servizii ponu esse acquistati da i caretakers.

Cumu a Snaifeld volcano?

U vulcano hè nantu à a Peninsula di Snaefeldls , perchè avete bisognu à ghjunghje. A Snayfedlyu è u glacieru Snaifeldsnes sò visita guidati da a cità di Arnarstapi . Però, pudete piglià per sè stessu. Solu bisognu di riservà un auto. Siccomu a strada scorri da a strata di viole, hè megliu per riservà un SUV.