Golden Falls Güthlfoss


Güllfoss hè una cascata in Islanda, chì cuntene a forza è a bellezza di a natura intarrate di stu paese.

Gülfoss: megliu vede una volta

Gültfoss hè situatu in u sudu di l' Islanda , in u fiume glaciali Hvitau, chì "alimenta" nantu à l'acqui di u glacieru Langyoküdl . A cascata hè cumpressata in a rotta turistica pupulari assai "Ring d'Urra". Gülthofoss in traduzzione da l'islandese significa "Cascata d'Oro". Stu nomu hè unu di i più famusi attraversi naturali islandeschi ricevuti perchè a bella cima di culori sò e so acqui in un colore spumante di u doratu - l'spettaculu hè veramente animatu! E in ghjorni assulanati, un grandi arcu divinu brillanti hè nantu à Güthlfoss.

A cascata hè cumpostu da dui passi, l'altitudine quale hè 11 è 21 m. U general "crescitu" di Gülfoss hè 32 m. U voluminu mediu di l'acqua chì passa ad è 40 m³ / s in l'estiu è 80 m³ / s in staghjoni fredda. Ma aumenta assai volte chì a neve accumincia a funnera - finu à 2000 m³ / s.

Guthlfoss hè ancu famosa per esse u situ di a serie più famosa di u mondu "Games of Thrones": parechji episodii di a quarta stagione si sò sparati solu in vicinanza di u "Ring d'Ouro" di l'Islanda.

I sensazioni di i viaghjatori, admirendu a bellezza è l'incredibile putenza di u Golden Falls, difficult to convey. Eccu un postu chì hè megliu per vede cù i vostri ochji chì di pruvà acquistà cù l'imprese di i turisti.

Gülfoss - una cascata di una storia drammatica

Gülfoss hè più cà una bella cascata. Ùn sò tutti i so cumpagnie sò una storia pocu cumuna. Più di un seculu, parechji investituri stranieri deciseru di ottene u benefiziu comercial massimu di Gülfoss è utilizanu a so putenza per generà electricità. In u 1907 un pruprietariu britannicu prupone à u patrone di a cascata per vende u so risorse naturali. Prima rifiuta, ma doppu qualchì tempu decidiu di disputà di Güthlfoss à un omu inglesi. Tuttavia, i tentazione di utilizà a cascata per pruducia l'electricità ùn anu micca successu.

Un cuntributivu definitu à questu era fatta da a figliola di Thomas Thomasson, u patrone di a cascata. A gente dicenu chì a forti mutriccia Sigridyur hà decisu à tutte e cose di priservà u tesoru naturale di l'Islanda è hà incunutu un avvucatu per salvà a so propiu frazziunà per annunzienà l'affittu. Li piccati duraru più di un annu. Sigridyur hà ancu minacciatu di sacrificà a so vita - per pricurallu in a cascata in sè stessu, se a pianta à l'energia di l'energia hè sempre in custruzzione. In ogni casu, anche anch'ellu era scunfittu u tribunale, l'affittu cadiutu per a manca di finanziamentu. Dapoi, Sigridur hè cunsideratu patronessu di Güthlfoss: in u so territoriu hà un monicu fattu di petra, nantu à u questu u perfil di a donna hè sculpita.

In u 1940, u figliolu adoptive Sigridur hà acquistatu una cascata da u so babbu, è poi venditu à u guvernu di l'Islanda. Quandu 1979 Gülfoss è so alive sò una riserva naziunali è sò prutettutu di l'ufficiu sicilianu, affinchì a ghjente pò disfà di a magnificenza di a cascata senza alcuni impedimenti.

Cumu à a cascata Güttlfoss?

A Cascata d'Oro hè situatu 130 km da a capitale d' Islanda - Reykjavík . Ogni ghjornu busus turistiche ghjucanu trà ellu è Güthlfoss. Un'urdinazione è una mezza impunità per una strada asfaltata mantinuta passa casi imperceptible. Pudete truvà à Gülthofoss in autobus o in car di Reykjavik.

A Cascata d'Oro hè furnutu di infrastruttura moderna: sò parechji spazji di parking gratuiti, una scala di pedestrianu, una cafe con una plataforma di visualizazione, una big souvenir shop è toilets.

À l'invernu, Gülfoss hà sicuru sicilianu insegna à i vitturgieri cù l'invigore di l'aire è di i paisaghji di biancu nè, è in l'estiu l'ingiru di a cascata anu stampatu cù grass in color esmeralda. Enjoy the splendor of Gülthfoss better than a few points, chì i turisti anu da dilla à u persunale. Pudete visità a cascata per tuttu l'annu, 7 ghjorni à settimana, 24 ore à ghjornu.