Harpa (Reykjavík)


A pequena è cagna Reykjavík hè a capitale è una di e città più bella di l' Islanda . A so decoru principali hè una piccula casata tradiziunale cù culori multi-culori, chì supraneghja cù tutti i culori, cum'è l'arbureti di Natale in un annu d'annu. Unu di l' immubiliare più impurtanti di a cità per più di 5 anni hè a sala di concerti è u centru di cunferente "Arpa" (Arpa). Parlate più nantu à questu.

Infurmazioni ghjugna

U prughjettu di l'edificu hè statu creatu da l'artista danu modernu Olafur Eliasson. In prima, era chianificatu per accolse un hotel per 400 persone è un centru di cummerciale chjamatu cù assai buttreghi è 2 restaurants. Finu a fine ùn era micca pussibule di implementà da a crisa economica di u 2008-2009. In ogni casu, u guvernu di l'Islanda anu sempre decisu di piglià tutti i costi finanziarii, è hè grazia à questu chì pudemu avà avè osservatu sta maravigliosa opira di l'arte.

U primu cuncertu in Harp in Reykjavik fu fattu annantu à u 4 di maghju 2011, è dopu à 9 giorni, u 13 di maghju, una grand inaugurazione era tenuta, a quale tutti pudavianu assistisce.

Ciò chì vede?

L'interessu principale per numerosi turisti hè, per suprattuttu, l'architettura di stu edificu pocu cumuni. Da una distanza a sala di cuncerta è u centru di cunferente "Arpa" pare pare parechji panni d'avelli di bracciu chì brillanu in a luminosu u sole di brillanti cù tutti i culori di l'arcittu. A causa di ceilings ghjinirali è pareti di vetru, l'aria di u palazzu hè visualmente aumentada è a custruzione hè più grande.

Hè curioso chì in u territoriu di stu centru di 5 setteddi ci eranu 4 palazzi di concerti at once:

  1. "Eldborg". Questu hè u più grande di 4 stanzi, a so capacità hè di circa 1500 posti. A stanza hè decorata in culori russi è neri, simbulizendu a lava di u vulcano. In questa stanza, à parte di cuncerti di a musica sinfoniica, spessu si fece avvenimenti solenni, cunferenzi è negozii di cummerciale.
  2. "Silfurberg" hè un salottu per 750 sedimenti, chjamati dopu a famosa "petra di sole" di i Vichinghi. Hè cresce chì hè stata cun u so aiutu in u tempu scuggiatu chì l'eroi di l'antichi forti di fiancu scandinavi anu truvatu u modu bellu.
  3. "Nordjular" - un salone designatu per 450 sedi. Traduttu da a lingua islandese, u so nome significa "luci nord", chì hè chjaramente espresu in l'internu è a dicurazione di u hall.
  4. "Caldalon" hè u passiu più chjuca di "Harpa" in Reykjavik, a so capacità hè solu 195 postu. U nomu di u hall, cum'è in i vechji prublemi, hè statu datu senza accidintali, ma in cunnessione cù u culore di i muri. "Caldalon" in Russian traduce cum'è "laguna fredda", è u hall si hè fattu in tonalità beige pallida.

Di sicuru, a notte di a musica etnica diventa a più grande pupularità trà i turisti, per tuttu, per sapè di u paese, unu tocca à cunnisciutu ancu da a so cultura. In più di i posti di cuncerta, in l'"arpa" ci sò souvenirs, salone di bellezza, parechji magazzini di ei prudutti è un restaurant di lussu - unu di i migliori in Reykjavik. U so "culminante" principal hè u travagliu di piani, di u quandu a vista splendida di a parti storica di a cità apre.

Cumu ghjunghje?

Trova in Reykjavik a sala di cuncerta è u centru di cunferente "Arpa" hè faciule, perchè stu edificio majestuicu hè situatu à u cori di a cità. Pudete vede quì per un autobus, andà à l'arpa di u stissu nomu. Hè nutate chì solu à 10 minuti di caminu da quì hè una altra famosa edizzione di a capitale di l'Islanda - un munumentu à Sun Voyager ("Sunny Wanderer"), chì deve visità in un passaghju.