Roca "Dite di u Troll"


L' Islande increscibile hè unu di i posti più belli di u pianeta. Vinite quì hè almenu per a fine di paisaghji incredibili, chì hè cè famuzu per u "paese di ghiaccio". I lucali sò un populu superstruttivi, credi in legends antichi è fichi di cunti, cusì a maiò parte di i turchi sò mistichi. Unu di i posti hè a roccia "Fingers of the Troll" (Reinisandrangar), chì serà scritta in u nostru articulu.

Mysterious Reynisandrangar

Questa attrazione naturali stupente hè situata nantu à a costa sur di Islanda, vicinu à u paesi di Vic (Vík í Mýrdal). U sciccareddu "Dedri di u Troll" hè in factu una colonna di basaltu, chì si sviluppa majestichi nantu à l'acqui di l'Oceanu Atlanticu.

Ci hè una legenda in sicretu chì un qualchì pocu pruvatoghja pruvò à pullà una nave per l'acqua in qualchi tempu, dopu, dopu à ghjucà, ùn avè micca osservatu a sunrise è si trasfurmavanu in petra. I località sinceramente crede chì questu passava in a realità, scurdendu chì l'isula d'Islanda hà una uriginale vulcanica.

Qualcuno chì era, è a roccia "Fingers of the Troll" hè stata di parechji anni un destinazione turistica incredibile assai populari. Pigliu chì si pò esse da a Negra Beach, chjamatu perchè u culore pocu di sabbia, o da a cima di u ciumi di Reynisfjara, chì si stendi da a costa. Travellers punteghjanu chì u megliu tempu per vede hè a sera quandu u sole santu cù tutti i culori à u tramontu, è aghjunghjendu più magia à u locu oghje ghjuntu.

Cumu ghjunghje?

U paese di Vic hè situatu circa 180 km da a capitale di Islanda Reykjavík . Pudete vede quì per busu, chì abbandunà regolarment da a stazione di bus. In più, l'excursioni à a famosa roccia sò spessu organizzati da a cità. Una opción più caru hè di riservà un taxi o allughjassi un caru è avè a destinazione da coordenadas.