Farina di Capra - bona è mala

I segni da quale stu productu hè pruduciutu cuntenenu una quantità limitata di elementi di traccia distinti. Ma ancu oghje, u fattu hè pocu riguardu à i vantaghji è i preghjudizi di a farina di cigno, cusì cunfirmà chì sustanzzioni cuntene.

Chì ci hè utile per a farina di cigno?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì u pruduttu cuntene una gran quantitata di fibra fibbra soluble in acqua è insoluble. Hè per quessa chì l'esperti parranu chì una tale farina hè una tipu d'assimbligatrici naturali, per quessa, aiuta à scanzà i sustanzi perciuti da u corpu naturali. E questu hè cunsideratu da parechji per esse a principale, anche ùn hè micca l'unicu propiu di a farina di cigno.

L'altu cuntenutu di a vitamina E in questu pruduzzione facilite lentu u prucessu di anzianu di i celi. Questa vitamina hè un antioxidante, è dunque, impedisce a furmazione di i radicali liberi. Inoltre, u benefiziu di a farina di cigno hè chì pò cuntene fiori, chì hè cunsigliu per quelli chì a dieta cuntenenu una piccula quantità di proteina. Fitin, per i so pruprietà, aiuta per prevene l'iniziu di distrofia di u fieru, reduci u risicu chì l'atrofia di questu organu sarà.

In quella farina pudete truvà e vitamini di u gruppu B, magnesiu, potasio, calcium è fòsforu . Tutti issi trace elementi sò necessarii per u travagliu di corpu normalu, per esempiu, u putassiu aiuta à rinfurzà u musculu di u cori, u calciu hè necessariu per u tissue tissue, è a vitamina B vitrugiunate l'immunità.

Per sintetizà, pò esse dichjaru chì a farina di ciuperu hè cunsigliata per vitturiti, a ghjente chì vulete metteurà i prucessi metabolichi (cumprese grassi) di u corpu, è quelli chì vulianu perdiri pesu, perchè a farina di cempu favurizeghja u stabilimentu di prucessi metabolichi.

U dannu di a farina di cigno hè pussibile solu in u casu d'intolleranza ndividuale, espressi in allergii, perchè prima di usà ci deve esse pruvatu in parechje quantità è esperendu a reazione di u corpu. À l'attitudini minimu di l'allirgii da l'inkluzioni in a dieta di stu pruduttu devèndu esse scartate.