Celine Dion hà passatu u so maritu in l'ultimu viaghju

Céline Dion, inturniatu di parienti è fanni, hà detta l'addiu à l'amore di a so vita, Rene Angelil, chì era mortu à l'età di 73 dopu una longa battaglia cù u cancru. U serviziu di funebri, sicondu a vulintà di u pruduttori, fu fattu in a Basilica di Notre Dame in Montréal, in più di 20 anni chì ellu è Céline hà prumminti à l'altri.

Un tristu ghjornu

U cantante, ammucciendu i so bracciu sottu un velu negru, accusò i patevuli, è aghjunghjenu ancu à l'audienza per u so sustegnu. A càmera (un serviziu di memoriale fù rializatu da a televisione) era sempri cuminciosa di a faccia di Célula.

Anu principianu in i medià ci era una informazioni chì Dion puderia cantà per l'ultima volta per Angelil, ma in questu tempu, una donna veduvi, ùn era micca à i canzone.

Leghje ancu

In momenti di duluri

U sirviziu divinu hà assistitatu da René-Charles (u figliolu di a cantante), 14 anni di età, di a so mamma di 88 anni, a Theresa. L'attrìzia decide micca di piglià l'eventu di u pettu di Eddie è Nelson di 5 anni di età, ma i figlioli seranu sipilluti.

Fans di Celine ùn abbandunà micca u so favuritu, una liviana linea hè straggljata vicinu à a chjesa, è à a sorte persone aghjunghjenu un ritrattu di René.

U funerale se tiniche à u cimiteru vicinu à a catedrale.