U Museo Postali di u Principatu di Liechtenstein


U Principale di Liechtenstein hè veramente un paese astinale, in un territoriu pocu è un casteddu unicu ( Vaduz Castle, Gutenberg Castle ), antichi casi, l'enoteche sò cunservati, è u sognu di ogni filatelista - u Museo Postali di u Principatu di Liechtenstein, cunnisciutu in u mondu - hè nantu à a lista di attrazioni .

Dumèstica stòrica

Per a prima volta in Liechtenstein accuminzau a impronta è vende stampetti u 1 di frivaru 1912, è in u 1920, u principatu hà avutu u so mail, prima chì anu utilizatu l'austriacu, anche chì a storia di u mailu stessu in un statu insignante data di u XVI. Un annu dopu, u postu di u paese hà intrutu in a reta postale di Suisse, è Liechtenstein mantene u dirittu di stampà a so propria marca, ancu di quale a marca vende ancu marche in Svizzera è altri paesi. A so pròpia pruduzzione espansiva, pruduttu perghjuntà a serie dopu a serie. A diferenza trà i stampe di u principatu hè a so qualità tipugràfica assai alta è l'elaborazione gràfica, ma l'edizioni di una serie di stampati sò sempre stati modesti stampati. U francamente, anu stampatu u Sèvinu u più bughjetu à 2 rappis, ancu i custanti custitu à u costu di 1 francamente suizo. I stampiani cuntinuavanu à esse stampati ancu in a Siconda Guerra Munniali. Pò escece chì stampavani stampati stampati periode stampati in russiu cun a marca cù A.V. Suvorov, una seria di uova di Pasqua russa, una seria di "Evgeni Zotov" è altri.

Per creà una coleta di vintage è priservà i patrimoniu accumulatu è i ducumenti postali in u 1930, u museu Postali di u Principatu di Liechtenstein fù apertu, chì altrimenti hè chjamatu u Museu di Sellos di Liechtenstein. È solu in u 1936 u museu hè diventatu accessibule à i primi visitatori. Oghje in i nostri ghjorni di dicembre di u 1995 in tutti i filieri di u Principatu di Liechtenstein parevanu macchina stampata di vendita. Avà cù a so aiuta, pudete pagà per a carta è cumprà a marca. Filettelisti recullanu i stampativi da l'autò, è un segellu chì ogni apparatu persunale hà cun l'emblema di a so cumunità. A ora, a vendita di stampavvi hè unu di l'articuli più prufitti di u budgetu locale.

Chì hè u museu famosu?

Doppu a fundazioni u museu di franchi stampati hà trasfirutu ripetutu è finitu in a "casa d'inglesa" in u 2002 in u stessu centru di Vaduz, vicinu à a Casa Governante, u Museo statale di Liechtenstein è u Museu di l'Arte di Liechtenstein . I stamperesi di Liechtenstein sò cunziddi chjassi d'arti chì sò stati valutati da filatelisti in u mondu. Da ogni edizione nova, copi sunnu mandati à u museu.

In i repositorii di u Museo Postali di u Principatu di Liechtenstein sò praticati tutte e so marche propii è una varietà di marche emissioni in altri paesi. U museu also mantene stampati pezzi, gravure, scheccelli è altre materiali impurtanti nantu à u serviziu postale di u principatu. I visitori, in più di a cullezione, vi scrivvenutu verificatu di prucessu, assai di quali mai vintianu u liberatu. Pudete vede l'uttene è l'equipaggiu chì sò usati in a pruduzzione di stampavule è u mail, vechji ogetti in bundanza di ete bundescieddi, ancu a furmazione è l'equipaggiu di u postmanu, etc.

Periòdicamente, u museu urganizeghja esibizioni tematichi tempuranee.

Cume accade è visitate u museu di stampavvi?

Sicondu u museu si trova in u centru culturale di a piccula capitale di Vaduz, pudete passà pienghje à u museu di i trè stati à u pede, mentre chì visitava ancu u Museu di l'Isule , chì cuntene una cullette interessante chì conta u sviluppu di sporti invernali differenti. In solitu, i turisti nantu à u territoriu di u principatu di Liechtenstein movime in un taxi o un carpaghju allugatu. Pudete fà fà à u museu nantu à i coordonnie: 47'08'20.31''sp. e 9'31'21.87 '' E.

U museu hè apertu ghjornu da 10:00 a 17:00, da 12: 00-13: 00 per lunch, admission gratuitu. U museu stampatu ùn hè micca travagliatu per u Natale Catòlicu (u 24 dicembre u 25 dicembre) è l'annu novu (u 31 dicembre u 1 di ghjennaghju).

I fatti interessanti: