Vacanze in Liechtenstein

Residenti di Liechtenstein sò assai piacevuli di celebrazione. In queste paese, in più di l'accadèmule in generale (annu, Pasqua, etc.), celebrà "i so" vacanze, chì sò assuciati à i tradizioni antichi - a venuta da una nova tempesta, religione o mitologia.

U primu festa naziunale - Assumption Day - hè celebrata in Liechtenstein u 15 d'Agostu. Prima di u castellu di u prince è in i chiazza di i città, tutti i viaghjatori, diplomati è turisti cuglia. Questa fetta aperti cù u regnu di u monarchu è u presidente. Dopu u so discorsu, l'innu naziunale sia, è u chœur di a chjesa hè ancu realizatu. In questu ghjornu, i dolci gratis sò distribuitu à tutti, è à a fine di a festa un grande salute hè permessu.

Uffizi Uffiziali

U populu di Liechtenstein sò persone assai religiose. In u calendario di i vacanze di stu statu, ci sò esempii di vacanze esercitale:

  1. U Sankt Bertolt - Ghjinnaghju 2.
  2. Sretenie - u 2 di farraghju.
  3. A festa di San Giuseppe - 19 di marzu.
  4. St Stephen's Day - 26 dicembre.

A lege dispunì chì nimu hà travagliatu nant'à e vacanze di Liechtenstein. In i cità nantu à i strade principali sò disposti magnificu festività, balli, cantà e canti. In i chjese, partendu à sei persone, a missa di preghiera si tenia, in quale tuttu pò participà tuttu. In questi vacanze sò soli di dumannarà u pirdunu di i parenti per l'insulti è cum'è un signu di remordimentu facenu rigali dolce.

Natali di Liechtenstein

Cunsiderate parechji di i festivals populi più interessanti di u Principatu di Liechtenstein:

  1. Trà i ghjorni di parechje persone in Liechtenstein, Funken und Kühslizontag hè unu di l'abitudini preferiti - l'adele à l'invernu. Hè cilibatu u primu domenicu di u viaghju prima di Pasqua. Cù l'iniziu di a bughjura nantu à a strada, i so abitanti cullèghjanu è pusendu u focu à i torches. Con estes fasciatori sottu à i canzoni rivolversi a prucissiò cammina in e strade. Hè cresce chì un ritu cusì impone i forzi scuri. Dopu a "cunsacratzione" di e strade, a ghjente si riunite à suscità è lume una pira in a forma di una piràmide. À a cima di a piramide hè una palla di pelle di forze scuru. Quandu u focu di u focu chjave, tutti i participanti di a festa culminate à a "dolce piazzetta". U trattatu principalu in questu ghjornu sò Kyuali - documenti rectanguli.
  2. Una altra festa preferita in Liechtenstein era Fasnacht . U carnival, chì si teniuta u ghjovi dopu l'iniziu di u postu. I so participatori pòrtanu vestiti pagani è màsculi è ballate à a musica di Gugger. In i piatti principali di i paesi, una disfatta di costume hè prestatu.
  3. Alpabfart hè divintata una festa impurtante per l'abitanti di Liechtenstein. Puderete in u vaghjimu, quandu a terra si svolgi da a ghjarcha, a bandata torna da u pede di a muntagna. U ghjornu hè cunzidiratu u pedace di a staghjone di u veranu pè pastizzi. À a sera, quandu si fa scuru, i paesi vanu à scuntre i pastori è a so banda. U toru è i vacchi nantu à questu ghjornu persu cuddaru nantu à e corne di culori è in i corne di u collu. A strada, tali "decorazioni" pò cumprà in ricordi, perchè sò un di i ricordi più populari di Liechtenstein .