Liechtenstein - tradizziuni

U Principatu di Liechtenstein hà una storia richia, per questa ùn hè micca surprisa chì i vignocani sò assai onorati, rispettati è protetti da a tradizione è a tradizione criata à parechji seculi. Cunsigliate parechji di i più interessanti.

Dildo Sparkling

A tradizione più generalizada in Liechtenstein era a celebrazione di a "resurrezzione brillanti". Questa festa hè esiste solu in stu statu è si celebrà u primu domu dopu à u crucidu catòlicu.

Un ghjornu di ghjorni prima di a celebrazione, l'abitanti tolleranu un postu in u boscu, induve si mischjaranu è lasciate da asciugare. À un primu diurnu di dumiornu, tutti i participanti in a celebrazione piglianu pecchi secchi è i purtemu à u centru di a piazza di a cità, appende una gran fogata nantu à elli chì si mette una bruta di pelle. Da i torchi di focu sò illuminati, si culloca in una fila è organizanu una processione di foglia. Hè cresce chì una tradizione cusì impunite i spiritu maligni da i cità è dà ogni participante in a festa prusperità.

In questu ghjornu hè cumu di vestitu in vestiti di costume, cum'è più magichi mitulogichi. In tutti i casi, hè stata una mesa pretzistenti. Se a famiglia hà una ghjovana nova, allura i so genitori sò invitati à visità un omu chì vulete veda u so maritu. A fine di a celebrazione, l'abitanti di e cità facenu un salutu di festa festiva.

Ghjornu puri

In Liechtenstein, ci hè una tradizione di celebrà a ghjurnata Limpicada prima di Pasqua. Hè a maiò parte di i giovani. I guys ghjè suppostu deve cullittuti u sceccu di u vinu di u vinu duranti l'annu, da quale u ghjovi dopu u Pasqua fitecianu focu. Quandu u focu chjavi, i ghjovani meni cicatrisate i cudi di u so sguardu. Hè cresce chì u zugnu dà a felicità è a forza. Quarchi "sottu a distribuzione" pòbanu cumpagni, ma ùn si sò micca messati, ma creanu un ludicità. I prutezziunà l'intrattenimentu di i belli è di a cena di cucina, à questu puntu, qualchissia arrobba un prugettu da a stufa. Certu, u cena si manghja: s'ellu hè stata ricanata, u ghjurnale torna una cassola vacia cù una scarpa - un signu di gratitenza è rispettu.

Ritorna da u pastore

Una altra tradizione di Liechtenstein era a celebrazione di "u ritornu da u pastore". In questu ghjornu, i pastori decrecanu a so mannara cù cilesti, campane, fiori. Sì una vacca murìu in una pastura di muntagna (una capra o una pècura), in seguita una cinta nìvuru u fioru nantu à i corne di u bistiame. I pastori sami necessaranu camuristi naziunale cù embroideries, intricciate à u cinturione di a ribata è decoranu u cappelli cù fiori. In i carrughji di i città, i mannassi sò salutati beni è felice, è urganizza un passaghju.

Natale

Un vacanze invernu imparziatu in Liechtenstein era Natale. In questu ghjornu, l'abitanti di e cità cuglia in i chjusi è cuntenenu l'arbre cù i so ghjucate. Tuttu tutti ci anu purtatu almenu una dicurazioni. In ghjiru à l'arburate di Natale ricambule e fustelle è carousele pè i zitelli.

Tradizzioni cumuni di vacanze

U populu di Liechtenstein sò una persona alegre chì sempre piace à cantà è ballà. No vacanze pò fà senza u chœur cantu, tocca l'orchestra nantu à i campanelli è i flauti. In ocasioni l'orquestra ghjucanu à i foraggi alpi è i corne di pastori. L'ultimi, à u mumentu, sò i ricordi più populari da a memoria di Liechtenstein .

U ballu locu amatu in u statu era u "prestatore": i timi è stampigliuleghja i so pedi à un passu rapidu, è vicinu à elli in fasgiuli trasfurmati di e donne. Allora, in i vacanzi di primavera, l'abitanti di Liechtenstein scinziu di màsculi mìticu, organizanu purcelli di fiery, foglie è desfunnariati solenni.

Si pensa à visità u Principatu, avemu ancu ricumandemu chì vi familiarizà in anticipu cù parechje ligne di u statu, chì pare avvirtutu un pocu bruttu è cunservatore, cumprese u procedimentu per issu issu una visa , chì da u 1u d'aprile di u 2015 hà cambiatu per i so residenti di Russia.