Salata di dandelions - bona è mala

Tutti i primi nostri, i nostri ochji sò glurificati cù l'aspettu di i picculi u monde chjappi in ogni locu - dandelions. E si qualchissia cunservau i erani è eradicate da i so lochi, eddu qualchissia avant utilitate in a forma di una insalata di dente leone. I servizii averebbi è preghjudizie di insalata da e foglie di i bianchi sò discutiti.

Sì-sì, i dentalli sò un pianistanu assai utile è cuntenenu parechji elementi chimichi di e tàvule di Mendeleev. Puderete truvà l'acidus ascorbic, manganese, calcium , potassium, iron, phosphorus, vitamins A, B, C, E, PP. I so vantaghji pòbbenu attranu razzii, foglie è fiori - da elli facenu marmellà, meli, zuppi e insalati. Perchè, se vulete esse salutare è se ùn avete micca allergii, gastritis, ulceri stomacu è i prublemi cù u viaghju gastrointestinali, fendu ripruduce i dandelions per l'alimentariu. Naturale, hè megliu per evitarà i cullezioni di i fiori in a cità o vicinu à e strade.

Ciò chì hè utile per una insalata di dandelions?

L'usanza di vista di l'insalata da a foglie di i bianchi porta grandi benefici à u corpu è evitarà l'avvenenza in u futuru:

A Dandelion hà assai capacità utili: antivirale, diuretic, coleretic, diaphoretic, analgésicu, antiinflamatori, tònicu, capaci di nurmalizà a pelle, eliminendu l'irritazioni.

Qualchissia sustene chì i denduni ùn ponu micca savurita per l'amarezza. In questu casu, ci hè una manera simplica: prima di coccia, i foglie sò stati tombu per un pezzu in acqua fridda o valdi l'acqua furiosa, ùn ùn sìanu micca amari. È se cullate ghjalli ghjovani, ùn avete micca bisognu à fà in tuttu - ùn anu micca scontri assai amargura. In una tale insalata pudete è deve aghjunghje diverse ingredienti: sorrel, nettle, tagliato, incimenu, ravanelli, cipolle, patate, cucumari, pumati, zucca, repollo, casgiu, formaggio, carne fugliale funnutu assicuratu cù i denti. Propizziunzi utili serà megliu se vestite l'insalata cun girasole o oliu d'oliva, crema agria, iogurt natural, sprinkle cù u ziddu di limonu.

In u primu casu, avete bisognu di tagliate u foglie di u piu di dente di lignu, tagliate u pepino in pezzi o sgrassate nantu à un grossneru gruzzo, aghjunghje a cipolla fogera, uovo staghje. U saltu è u pebbullu à u gustu, staghjone cù a crema agria è serve.

Ci hè una ricetta larga: aghjunghje i foglie di nettle à u foglie di u dentru chjappu, anu sprinkled with an anet, sardini, alla finamente chopped, cipolle verde. Pudete aghjunghje patate pezzu, struciatu cù cunti, è craciunata o col freschi, pour oliu.

L'insalata di u dente di lione si piantà per a perdita di pisu

Sè vo site nantu à una dieta, deve definiscemente una insalata di dandelions in a vostra dieta, perchè prompensa a perdita di pesu. Questa insalata aiuta à reduie u sensu di famu è fate u corpu cù molti sustegnu utili. Per questu, pigliate a foglie d'un dente leone, lettuce foglie, aneto è tagliato, bròcoli , ova di cavalli. Tuttu chistu è piccu è mischju, stagione cù a mantra è u zitellu di limonu, ma micca salinu, perchè duranti a dieta, hè cunsigliu per limità l'usu di u salinu.

Inoltre, da a foglie d'un dente di leone, pudete puru puré purée: grind them with a blender, aghjunghje l'acitu è ​​u salinu à u gustu. U so puree hè cunsigliu per esse usatu cum'è dressing in sopat, platti di carne è pisci. Di sicuru, cum'è in ogni casu, in l'usu di dandelions ùn pò micca esse inzuccarati, altri ùn puderebbenu fà perisce male. In casu d 'una sobredose, nausea, vomitu, disgraziatu u stomacu, u deterioru di a cundizione generale pò esse.

Cusì, vedemu chì l'appiecu di u dentru hè in solita largu, è ellu stessu hè una massa di pruprietà ùtule. Perchè ùn hè micca ghjallinaghju per piglià una pala in i vostri mani è raghjini i dandelions da u vostru situ.