Meli di dandelions - bona è mala

U melone di Duelu hè un pruduttu veru unicu. In u territoriu di u nostru paese, un dente leone hè prestu cunsideratu cum'è una bella gramma criscera quasi nudda parte. Ma in fattu, in fattu, un dente leone hè una pianta medica, chì l'usu di quale hè assai valore per l'organisimu, postu chì questa fiorita cuntene assai vitamini è elementi necessarisi per a salute umana. Dunque, l'usu di ogni ghjornu di una cullizzioni di u meli di u doncelu serà un sustegnu di sustegnu di u corpu. Ma siccomu u melatu hè sempre un pruduttu ambiguu, u meli di i dandelions hè tuttu è dannu, perchè andà à entra in a vostra dieta, avete bisognu di studià tutte e so proprietà.

Composizione di u meli di i dandelions

Semu devi esse attu di seguitu chì u melatu da i dandelions pò esse naturali è artificiale. U mele naturali hè, per suprattuttu, u meli cugliatu per l'abi. Di solitu, in a cumpusizioni di tali melatu, in più di dandelions, i nettari d'altri priesini sò ancu intrute. U mele artificeali o, quandu hè dinò chjamatu, u dentale cunserva. Hè preparatu da i fiori di u dente di lione, u zuccaru è di u limonu. In questu casu, u più importantu, u dentru di u tulume à u trattu di calori mantene a so propietariu utili. Cusì a meli artificiale di u dentru hè u so benefiziu cum'è naturali. U cuntenutu calanicu di i prudutti, in principiu, serà casi listinu, anche a mancanza di zuccaru di canna in u melu naturali.

Propizziu d'utilità è contraindicazione per u melone di lione

Meli di i bianchi cuntene assai bivetti è elementi necessarii per u corpu umanu. Vitamina B, calcium, potassium, phosphorus, vitamin C, iron, carotene, colina, tocoferol, i nicotinici è à l'acidu ascorbic.

U melone di lumiunea serà un assistente di excelente durante u fretu è di i malati virali. Riturneghja a temperatura, cambia l'organi respiratorii, suavice a tezza è prumove l'aspetta d'un effettu expectoranti. Dunque hè, accummenta assai u prucessu di ricuperazione. Inoltre, grazia à i so proprietà antisettiche, u meli di u dentru hè una strumentu prevene effettu. Ancu i medichi ci ricumandenu di incluià di a vostra dieta di ghjornu in i staghjati stagnati di virali è affundamenti.

È ancu u meli di u dandelione mellora u metabolismu in u corpu, nurmalizà u sistema nervudu è generalmente hà un effettu calmanti. Cusì una cucarachuna di u melone di lu pìcciulu di a notte hà cambiatu in u sonu. Per i raggioli, u vantaghje piacevule di stu pruduttu hè chì aiuta per migliurà a cundizione di a pelle, à u capelli.

In questa propietariu utili di u meli di i dandelions ùn sò micca limitati. Serà assai utile in a dieta di e persone chì anu soffrenu di l'iperturione, cumu regulanu a prissioni, rinfurzò i muri di i vini è nurmalizà a circulazioni di u sangue. Hè dinò un bonu effettu nantu à u funziunamentu di u fegatu, rizzi è u sistema genitourinariu.

Ma, cum'è qualsiasi pruduttu, u melellu duduzzu hè sempre benefiziu è dolce. Hè un allergiu abbastanti forti, cusì à a dieta di i zitelli, omi di cresce e allergii, hè deve curaghju amministrattu cun prudenza. Hè ancu pulitatu cù u so usu hè per esse ghjudiziusi di gastritis, gastroduodenite è ultraculori stomacu, cum'è qualchì cumpunenti di meli di dandelions possentianu un effettu irritanti nantu à a mucosa galizziana, facendu per allà un aghjunamentu di a malatia. Ma in generale, nunda pò esse dumandatu nantu à u melone di lione. A principal cosa di usalla in moderazione è da poi per u corpu solu benefiziu è rinforza a salute.