Qualessu tipu di vinu hè bonu per a vostra salute?

Ùn hè micca novu chì trà e populi chì regularmente anu u vinu, ci sò assai foglie longu. Questa hè chì certe ghjudicherie justificà a so addiction à l'alcohol. Qualessu tipu di vinu hè bonu per a salute è ciò chì esistassi appretamentu da i circhificaturi di stu pruduttu.

Chì vinu hè più utili - biancu o russu?

U vinu naturale di u vinu cunteni assai sustanzi e cumposti biològichi attivi. Unu di i primi abbinni pruprietà antibacteriali di u vinu - a ghjente avete avutu chì, se l'avete in bracciu da u friddu, a recuperazione hè più rapida. In viaghji longu, u vinu hè aghjuntu à l'acqua, è bevirava senza teme di metta gastrointestinali.

Se tentativu di scuprite u vinu hè u più utile, pudete riferite à a cumpusizioni. U biancu cuntene assai vitamini è minerali, à l'acidu cafeicu. Grazie à questi cumpunenti, u vinu biancu hè assai utile per e malatie catarrhe è bronchite - diluta sputus è facilite a tezza, rinfurzò a difesa di l'immune.

Inoltre, u vinu biancu hè cunsigliu per i medichi per bevi à i persone chì si intaressi à a risposta à a quistione, quantu vinu hè bonu per u core. Malgradu u fattu chì u vinu russu rinfurzò i vini sanguini, unepochi di i so cumpunenti ponu causà una palpitazione forte è ancu a tachycardia, chì, sicuru, sò persisti in a prisenza di malatii di u sistema cardiovascular.

U vinu russu hè una fonte di assai sustanzi attivi: antioxidanti, vitamini, minerali è altri composti. A causa di a so richia di cumpusizioni, u vinu russu hè d'utilità à i malatii di i pulmoni, di u colesterolu altu, di l'immunità ridutta, anemia, malatie di stomacu, è ancu per a prevenzioni di caries. Catechins è enzimi cuntenuti in u vinu russu cuntribuiscenu à u sferimentu di grassu, dunqua esse megliu piglià un alimentu pesante cù elli.

Unu di i cumposti più preziosa di u vinu russu hè resveratrol. Sicondu i circunsceri, stu antioxidante impedisce u sviluppu di l'oncologia è ancu hà capaci di eliminà e cèl·lhje di cancer chì anu sviluppatu. Inoltre, resveratrolla pussedi prupitati antimutagichi.

Chì viu hè più utili chì secca o semisute?

A diffarenza di u vinu seccu da dolce è semidesiscenu in l'assenza totali di zuccheru, chì hè stata completa durante a fermentazioni. U vinu sicuru ci hè un minimu di carducidìti , perchè pò esse permettutu annantu à certi regimensi dietetichi per a perdita di pisu.

Intantu, i furmaturi sò pruvatu ch'elli vini dolci, semidessuce è posti chì cuntenenu più àghjuli organici chì prutegianu u corpu da i tosini, anzianu l'immunità è sò assai utili à a bellezza è a prolongazione di u ghjovanu.