Evan Peters pruvò à l'imaghjini di un aristocratu gay in a nova tempesta di "Studii di u livellu americanu"

In u 2016 di u mumentu era cunnisciutu chì in a sonda di a staghjoni di a "storia di l'horrore americanu" l'avicanu ùn vedianu micca solu Lady Gaga, ma dinò a nuvella di e zitelli - Evan Peters. In una entrevista primavera cù a Forza Aria, a storia di 29 anni admitted chì i pruduttori ùn hà micca divulgatu à nisuna parte di l'attorii infurmazioni nantu à i caratteri futuri, cusì ellu stessu in anticipazione di un rolu interessanti. Ma l'altru jornu in Instagram, hà partitu una stonda novu, avè toccu à un aristocratu gay, chì francamenti l'hà surprisatu.

I roles di caratteri disfuncionala fici l'attore famusu

Hè sceltu chì in a serie di horroru a storia di u Terroru Americana, tradiziunale ghjucatu da u listinu stessu di attori, ma in roli differenti. Da staghjoni nantu à staghjoni, ci hè assai spicchera quantu a distribuzione di rolli è caratteri. Evan hè statu pruvatu com'è un attore multi-aspettu: hà ghjucatu roles cume in televisu, ma l'imaghjini di caratteri disfuncionali purtonu a più grande fama. Hè stata in questu rolu ch'eddu era invitatu à u spettaculu.

U rolu d'un aristocratu gay Evan Peters

Ricerà diventà chì in i novi episodii parechje davanti à l'audienza in l'imaghjini di un bilionante, arti connoisseur è l'aristocratu gay, chì favurisce l'amore per un servitore di scuru. Hè digià cunnisciutu chì in i episodi di a serie avarà esse scorsi omosessuale, chì ovveru cura l'interessu di u spegatore è a critica di a film.

Leghje ancu

Evan cun ironia è umoru facia u so rolu novu:

Grazie Murphy, Felchak per a chance di pruvà una parrucca in pezza. Adore per voi!

Sfurtunatamenti, in a parrucca in poi l'eroi di Evan ùn hè micca destinatu à caminarià per un pezzu di tempu, in unu di l'episodi ch'ellu hè incaratu cù una destinazione sanguinosa.