Foto di Demi Lovato - 2014

A cantante è l'attrice americana Demi Lovato hè una persona brillanti, scandale è audacia. In i media, oghji è dispunibile sò articuli nantu à novi prudutti è antichi d'urìggini di una ragazza di vintidia di dui anni chì hè stata premiatu in una doccia di film, hà liberatu cinque albums, hà realizatu circa vinti tatuali in u so corpu è hà sappiutu trattamentu per a dependenza di droga in unu di i centri di rehabilitazioni americani. Ma trova a demi Lovato da u tempu di risultati di novu ritrattu, ancu s'ellu a foto di u 2014 si ponu distinti da parechji manifestazioni, partiti, è ancu di quì.

Scossa è un credo di a vita

Tutti sapi chì Demi Lovato hè un fan di cambiamenti d'imaghjini freti. A ragazza ora è da esse tistimonii cù u culore di i capelli, pittura in colori ingannabili. Blu, rosa, violeta, violeta - cù i so capelli di capelli ùn hè micca difficiuli di stà in l'ombra, perchè Demi Lovato ùn pò maià sparisce di cumparte cù l'amatori l'imaghjini pigliati dopu a pruspera visita à u salone di bellezza. A volte u cuticu di u ghjovanu cantanti hè ancu influinzatu. Cusì, ricenti Demi Lovatu hà fattu un trimigliu haircut asimmetricu, inspiratu da u successu prughjettu di l'actress Julianna Haf. Uni pochi settimani fa, in Los Angeles, anu vistutu novu l'Adolescente Choice Awards 2014. E chì Demi Lovato ùn hè micca diventatu un vincitore, ella anu ricivutu premiati in forma di tabelli di strada - un simbulu di piglià l'affari di l'oli di show business. L'Adolescente età 13-20 anni, chì sò i membri principali di u jury, trovanu li canzoni di Demi Lovato u megliu per i vacanze di l'estiu, è a so - a stella musicali di l'estate. A l'urtimu avvenimentu, u cantante figurò in ghjochi strappi negra, un corsetto è una capanna di coghju. A cintura è u collu di Demi Lovato sò stati ammustrati cù l'accessori massivi, fatti in a forma di u logò di una famosa marca.

Circunditi cambiamenti freti in l'imaghjini di u cantante chì avaranu più chjaramente i trisorzi in u Juliu 2014 per u duminiu d'Augustu di a rivista giovani Seventeen u fotografu Ben Watts.