Maestra di Selena Gomez 2013

A ghjovana è straordinaria bella Selena Gomez, per parechji ghjente, hè oghji un esempio di rinforzu fimminu veru è charm. Ogni annu, Selena ùn esce da a so maravigliate i so cumpatori cun i novi successi creativi è un attellu ideale. U sicretu principale di a so imitateable hè appaghjatu appiccicatu appellu. Cumu faci u maquillaje di Selena Gomez? Intendemu di scopre l'ora.

Maestra in u stilu di Selena Gomez

U selenju di nascitu hà un tipu di pelle di rinumata , chì hè megliu cumminatu cù un pezzu o pezzi di bronze. In quantu à a basa tonale, avè una faccia ronda, cum'è quella di un giovane Gomez, i partiti vicinu di a faccia si deve esse oscurecida, è u nasu è a frunti, per contrà - anghjulinu. Per dà l'ochji di a sprissibilità spécial Selena spessu usa ombra marroni, blu è di argentu. Hè impurtante ancu di nutà chì a zitella hè peculiar to make a special emphasis in cilia longa. E li culi di una zitella sò sempre belli cumminati è chì, in modu naturale, anu una forma curva, a maiò parte di l'accentizza cù un scuru finitu pè i so ochji. U spaziu ghjurnale di Selena Gomez hè generale è ligne naturali. A zitella usa un suggerimentu chjaru rosatu o transparente, è ancu un pezzu di pezzu tutale. Se Selena voli aghjunghje un luminosu spiciale à a so imatge, volta à l'ombra d'oru o pearly per aiutà, è eletta un tonu più intensu di ruboru.

A magu di magazinu di a giovane stella Selena Gomez a più spessu implica duie opulentai: u "ghjuvanninu" di classificatu è un liparzule liparosu, o un focu sottili in l'ochji è un culore rico per i labbra. À l'altru públicu, a zitella sceddi per ella stessu assai spessu e di scrittura maiori. Eccu averebbe bisogna l'usu di l'ombra brillanti, un gran numaru di stingiali è ancu u colore viulente di lipstick.