Nick Gordon pagarà a famiglia di Bobby Christine Brown $ 36 milioni

Dopu à a morte di l'unica figlia di Whitney Houston, quasi un annu è menzu passatu, ma a storia di e causazione di a so morte persenta à questu ghjornu. Aieri u tribunale rignava nantu à u vestitu civile di a famiglia chì hè mortu cù u rispettu à u sughjettu principale in a morte di Bobby Christina Brown Nick Gordon.

U verbitatu di u giuddici

U 17 di novu, a tribunale suprema di Atlanta, rapprisintata da u ghjuridore T. Jackson Bedford, hà rignatu chì u novu di Bobby Christine Brown hè direttamente direttamente cù a tragedia chì hè avutu succorsu è per quessa deve pagà i so successori $ 36 millioni.

Attenti attenzioni

A rivuluzioni contru Nick Gordon hè stata archivatu da u babbu di a ragazza Bobby Brown. Hè sicuru chì u ghjovanu hè culpèvule di a morte di a so figliola è esigene ritribu. In u materiale di casu, u musicista rici ca era Nick chì dà a droga di Bobby Christine è sedative. Era u so dà cunsigliu di l'alcoolate truvata da i medichi in u corpu di a figliola di Whitney Houston. Dopu manera, i patologi ùn anu micca esse ghjustificate se a so morte hè statu viulente o anu resultatu da un accident.

Disprezzu di tribunale

U Signore Gordon ùn anu assistitu à a riunione è ùn mancava micca i so avucanu, perchè perde automaticamente u prucessu, è Ghjudicà Bedford u cunnannatu di pagallu a pagari a quantità dumandata da Mr. Brown.

Leghje ancu

L'avvucatu di l'acappene hà dettu chì u so clientu si sò preparatu per esse dichjaratu in falluta, è aghjunghjenu chì Gordon ùn hà nunda di u soldi necessariu.