Regina Rania hà patti felicitanti u re Abdallah II annantu à l'anniversariu di u so matrimoniu

Aieri una di e pareglie cù i monarchi di u matrimoniu più bellu è longudu - King Abdullah II è a so moglia Queen Rania - celebrava 24 anni di matrimoniu. In questa occasione a donna hà decisu di felicità à u so maritu, utilizendu a pagina in a reta sottu. Questu, hà postu un postu toccu è una photo interessante da un archiviu persunale.

Queen Rania è King Abdullah II

Rania hè a donna più sodu in u pianeta

Quelli chì seguianu a vita di i monarchi di u Ghjornicu sapemu chì Rania hè un usu di Internet di fidanzatu. Una donna porta varias pagine una volta in rùbichi suciali, cuntinuannu pubblicà infurmazioni interessanti. À l'anniversariu di u so casu, Rania hà dicisu di ùn esce di i so principiani è fenda una foto nantu à quale ella è Abdullah II erani depreti. Sutta stu stampa, a Riggina fici a signe:

"Avemu statu vinutu da 24 anni, ma per mè, sò state di felicità. Mi pare ch'elli ci sò mandati à l'altri di u Signore, è u nostru matrimoniu hè a so benedizzione. Sò a donna più merolla nant'à stu pianeta è tutti grazii à a mo spira. Felice festa, caru! ".
Rania Rania coletta una foto di u so articulu persunale

Prima di sta stampa fantastica, Rania ghjunghje dinò i so fannini. Uni pochi ghjorni fà, a Reina abbitata in Instagram una snapshot di u so maritu è ​​u so figliolu più chjucu, chì hè chjamatu Hashim. A photographia accumpagnata stu cumentu:

"Questu hè u 2006. Sò assai dispiacissi a ricurdari stu momentu. Per tutti i nostri zitelli, sì un esempiu per l'imitazioni, à quali anu vistu cun entusiasmu è cun rispettu maiò.
Rè Abdullah II cù u so figliolu u più chjubu Hashim
Leghje ancu

Abdullah II hà amatu cu Rania à prima vista

Tuttavia, no solu a Reina di u Ghjordanu pò parla apertumente di u so amori per u so maritu. A più recenti, Abdullah II hà scrittu i so ricordi di manera chì hà amatu à a so avvena futura. Eccu i paroli in a so storia:

"Avemu truvatu in casa di a mio sorella. Solu vole dì chì era una rete accidintali è chì avissi a scuntrà à u mo amatu, ùn aghju micca avete. Cumu ricordu di quellu ghjornu. Aghju realizatu esercitazioni in u desertu è per u bonu travagliu i lasciavanu i mo facisti, ma decisu di visità i mio parenti. Aghju pigliatu una bacula, cambiò a mo vestitu è ​​andò à cena. Ci eranu Rania. Hè una bella bellezza incridibile, ancu ciò chì era ancu più piacevule, hè chì hà assai educatu. Rania hà capitu a pulitica, l'economia, l'arte è assai più ca quellu. Ella parrava perfetto in inglese, è poi m'era realizatu chì ùn pudia micca vintu senza ella. Rania hè u mo unicu amore da quellu momentu è per u restu di a mo vita. "
A notte di Queen Rania è di u Re Abdallah II

A cosa più interessante hè chì a futura reine recorda a riunione cù Abdullah II un pocu diffirenti. A donna hà admissione in i so entrevista chì hà piace un omu gufu in l'uniforme di un officinale, ma u so urìggiu, dopu allu, hè l'erede di una di e pratichi più influenti di l'Orienti Mediali, era sempre scary.

Una famiglia stata di Queen Rania è Abdullah II