Cantante Rihanna adduzzò cù a tappa di "audacious number" Paper Magazine

Cantanti di Barbadosi Rihanna torna una volta "illuminatu" in e pagine di a rivista Paper Magazine. Pensemu chì sta photo session per l'artista hè un ghjubileu. Per a prima volta, era invitatu à u glossu cum'è una chjesa cumprata questu 10 anni fà.

In u 2007, u cantante hè statu adupratu u so libru in third studio, Good Girl Gone Bad. Sicondu l'astri, sta criazioni divintò per ella un tipu di personificazione di libertà. Hè vale a pagà tribute: l'album hè stata qualificatu "excelente" da i fannini è di i critichi musica.

Dopu u so liberatu, Rihanna hè "despertu famusu". À u caribaldi pop Israele tutti cumincianu à parlà. RiRy hà proclamatu u so slogan principal "Vita senza frontiere", è cuntinueghja à adherì à questu ghjornu.

Buntarka, crappy girl è pop princess!

Appena, l'attrìzia hà sceltu u viaghju ghjusta. Hà scritta cinque più albums successivi, hà sviluppatu diversi cullizzi di vestiti (Fenty Puma) è i scarpi (cun ​​Manolo Blahnik), hè stata premiata u titulu di Filantropist di l'annu ...

Hè diffesu di listinu tutti i meriti è i rializazioni di Rihanna, ma cù tutte e so regalia, ella resta u stessu ribellu, una donna eccentrica chì scipite l'alcohol di u cane à i Grammys, è dances in una biulogiana spugna cù stitchie nantu à a spiaggia di Barbados. A nova edizione di primavera da l'edizione hè a realizazione di u slogan #BreakTheRules. Prupheghja Polistav di a rivista, avete vistu Rihanna cum'è ella: carismaticu, unicu, brillanti.

Leghje ancu

U principalist stylist di i tirii è l'idea di a photo session u seguente:

"Avemu decisu chì saria da esse ghjustu à mette tali artiste cum'è Rihanna in un ambientu cumunu compleviu".