Cumu cultivà un melone?

U gustu dilicatu è l'aranuru perfumi di u melone a facenu u favuritu di parechji. Melone hè una cultura di melone, chì prima appareva in Asia Centrale. Cusì, hè tantu piazzatu da u sole è u caldu, ancu di un bon regu.

Sì vi vanu in a regione meridionale è si sfrancate quantu cultivà un melone, pudete puru pruvà a pianta in u vostru giardinu in un locu assolatu.

Hè assai residenti di l'uttresimu interessate nantu à a cresce un melone in un invernu. U meloni cultivatu in l'invernamentu hè preferibile, perchè ùn hè un microclima, alta humidità è ùn sò micca differenzi di a temperatura di nutturna è di notte.

Tecnulugia di u melone cultivatu

Cultivanu un melone da e zitelli. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie una variità adattata. Sì vi vanu in un clima chjude, pudete pruvà criscià un melone grossu o un melone di almacenamiento longu. Ma se u so regione hè a bandu intermediu, hè megliu preferitu à variità iniziali: Censu Cinderella, Gribovskaya, Sobral Siberian, Kharkiv è altri. Tutti sti grai sò vunculi veloci, micca grandi.

In seguente, avete bisognu di preparà un nutriente in l'invernamentu. Semu devi esse ricordati chì ancu in l'invernamentu ci hè impussibile cultivà vegetali similari, per esempiu, pepini, zucchini è meloni, perchè elli puderanu esse spumitatu è ùn sapete micca chì vene da esse u risultatu.

Allora i graneddi di melone sò decontaminate cù una suluzione di permanganatu di potasio è a sola una pusterità in i macelli per piantini. Ci ponu appruparà i pote in a finestra più soleu è acqua regula. Dopu a ghjinerizzioni di e sembe è l'apparizione di 5-7 ghjovani foglie, hè pussibule di pona i pianti di u melone in l'invernamentu.

Avà, un tastu pezzu per u crescente di crescita in u mulinu di frutti è u meloni di fruttu, è tutti meloni è carburanti: pittendu a cima in u scappu. Tutti i meloni sò tutti fiori è masculili. I fiori femminili di u melone fussinu nantu à u spicchitu biancu prima di i masculini. Perchè, prima di cultivà e piantini in u duminiu, hà bisognu à avè prurientu a cima di a pianta à 3-5 farpi di u ritrattu. Questu hà stimulà u crescente di broti laterali. È solu dopu chì i riversi spingi in u centru, i pianti sò pronti per trasplante à l'invernamentu.

I fiori femminili in meloni, cum'è a meloni, sò diffirenti di i fiori masculi da a prisenza di l'ovariu à a basa di u caprettu. Siccomu i insetti raramente volenu in l'invernamentu, hè necessariu di aiutà e piante da polinizianu. Per fà questu, aduprate un bagnu bruschese per traslassine a melone à l'internu di a fiore.

A voce di a maduranza era u primu fruttu, è l'ultimi, chì anu micca avutu u tempu d'esità, si deve esse eliminati.

Un cumpusitori impurtante di u melone chì cresce in l'invernamentu hè u regnu è u vestitu di a pianta. Pour preferibile cun acqua cale, cum'è di l'acqua fria, a pianta pò esse realizatu devessi radicale. Hè megliu aduprà u melone una sola vez in 4-5 ghjorni. Se a irrigazione ùn hè micca abbastanza, allura u fruttu di melone ùn hà micca sviluppatu bè è, per via di un risultatu, ùn anu micca uttinutu l'uttude propria. Sì l'umidità hè in casu, in poi a pianta pò pudere, o u fruttu pò splinter. Sottu bacinu cù frutti di melone, pudete mette a film per quessa chì l'acqua quandu s'aspira sottu à a raghjina di a pianta, è i frutti sò stati nantu à a cima di a film.

Alimentate a pianta melone 2-3 simpati dopu a piantà e piantini in a terra. Per fertilizing droppings de pollo, mullein, humus sò adattati. Principali asprezziona finisci dopu a furmazione di frutti in modu per evitari l'accumulazione di nitrati in elli.

Cumu cultivà un melone in casa?

Arcuni horticultori volenu sapè cumu cultivatu un melone in casa. Per crescente meloni in casa, a più Variità adattati Meli è Slastena. Sò e peccati di u melone pò esse direttamente in u locu in un container di 5 litri. Aghje intensità di e sementi in u locu duvite duverà circa 3 cm. È pudete cultivà e piantini di melone prima, è trasplantanu in pochi vasti è i mette à un balcuni o loggia. Sì e so sardine di mungule sò imbottiti, i ri prudutti sò parechji primi anni.

À a finestra, i ghjovani bastone di u melone sò stati attaccati, cum'è elli ùn spinanu micca. Quandu a frutta di melone si cresce in a talla di una bola de tennera, deve esse situata in una reta gridna per ùn esce micca. Un fruttu fragnu tutali di ripigliatu duvere site piacè è benefiziu.