Santa Catalina

Bella nome femminile Catarina ci hè rocci bizantinu. Hè sempri statu populari, in u populu cumuni, è trà l'aristucratici. Hè strappatu di dui empressi, in onore di quale sò chjamati tanti cità russi - Ekaterinoslav, Ekaterinburg, Ekaterinodar è altri. Santa Catalina, u Granni Màrtiri, hè veneratu ind'u populu, anche avà parechje persone chjamanu u nome di e so figliole, perchè hà un bonu significatu - "vèrgine", "sempre puru". Parechji gran artisti di u Rinascimentu pruvate per ripresentà a so apetta in i so cane. Rafael, Caravaggio è altri maestri brillanti hà sempri attraversu una struttura instructiva di a vita è di u so martiri. Ci hè da vultà à tutti i cristiani chì creanu è questi ddi donne chì portanu stu nome gluriusu.

Santa Caterina d'Alessandria

Sicondu a legenda, era una famiglia reale, è hà avutu grande bellezza. Parechji omi cerconu l'onore di diventà u so maritu. Inoltre, Catherine hà cunnisciutu parechje lingue straniere, hà studiatu oratoriu, eseguite u discorsu di l'omi saggure, leghjite l'opere di i filòsufi famosi. Hà avutu un futuru brillanti, ricchezza è gloria. Ma a zitella ùn era micca in prumessa per chjamà u so sceltu, sunnannu di truvà una tale persona chì a superà a so belle è l'apprendre.

A mamma di u futuru Gran Màrtiri hà cridutu secremente in Cristu. Una volta, hà purtatu a so figliola à e cave, introducennu u so paese espirituale. Moncu avia assai interessatu in una ragazza sana. L'hà rigannutu à cunverta u so di u Cristianu è hà battezu sottu u nome di Catherine. Duppimenu a donna hà avutu una visione ch'ellu hè statu trasmissionu à u celu è si prisintò davanti à u Salvadore stessu. Per a prima volta, si ne vultò da ellu, ma dopu à u ritimu di u battisu Cristu hà ricevutu u rigalu u ring, simbulizendu u betrothal.

Una ghjovana ghjittata trascorsi dopu avè predicatu oltre Criste. Ellu viaghjava à una festa pagana organizata da l'imperatore Maximian è pruvatu à cunvince u regnu d'accetta una nova fede. L'astuzia anu cruel è stata attraversata da a bellezza è a ragiò di Catherine chì ùn hà micca vulutu eseguitu immediatamente a doncina. Hà arrangiatu un dibattimentu, à quale l'omu appiicatu è amparati anu avè à scunfighja a zitella, fate ella admite ch'ella era incorrecte. Ma a donna hà faciliatu distrughju tutti i so argumenti in l'argumentu è disgraziati pronti per a ricunniscenza a scunfitta scunfante. Ancu a regina di Augusta, dopu una longa cunversu cù Catherine, crede in Cristu.

In una furia, Maximian urdinò l'eseguisce una donna. Per a prima volta, u miracle divinu impeditu à Catherine spinning. L'arma di l'esicuzzioni fù distrutta da u putere di u celu, è parechji pagani sò sbagliati da i so frammenti. Lu Warlord Porfiry è i so guerrieri eranu impressiunati da a manifestazione divina chì refusàvanu di ubbidì à l'imperatore, è anu realizatu per edificà in altri temi. Incapacible per rumpia a vulintà di u martire è a so fede, Maximian hà riimpiutu. I rutti di u santu fu trasfiriti a la muntagna, chì si trova supra Sinai. Fattu li reliquii di Santa Caterina anu truvatu, è sò sempre guardatu in u tempiu, chì era custruitu annantu à stu situ.

U Memorial Day da Santa Caterina

In seguitu, a ghjente era assai diventata da a festa di Caterina. In questu ghjornu era impussibile di pusà per casa, era necessariu per tuttu u paese per divèrntu è si rallegri. A festa di Santa Caterina hè celebrata u 7 di dicembre. Di solitu in questu tempu a strada hè già tempurale di l'invernu friddu. In Russia in quellu ghjornu, i ghjovani ghjugna nantu à i slitti di i slides, in i trinemelli cavallati. I sposi pruvate à mantene una bona foglia durante a festa, per puderanu esse ghjucatu un casale per i carni invernali. Hè cresce chì u Santu Martire à a Cattine Catherine aiuta à e donne durante a gravidanza è in u travagliu difficiue . E raggiuni in Russia, dumandanu u santu per piglià un bonu è dignitu fiancé. Li raccumannanu di ùn mancalli a maritu unmindia, per aiutà à preparà u so destinazione femminile. Stu màrchieru scontru i mandulaturi cù u so sapè, è per quessa in l'Occidenti, hè cunsiderata cum'è patrona di i studienti è di tutti i studienti, cum'è in Russia, Saint Tatyana.