Beespine in a medicina famigliali

Taurus, l'apicultori sottocussia, hè attivamente utilizatu in a medicina famigliali. Questu hè un cattivu ferite ferite, regenerativu, antimicrobiale è immunostimulante. Cumpiemu una veda più dettaliata di ricette di ricerca basada in podmor.

Rice di a medicina tradiziunale nantu à a apicultori

U corpu di l'abica cuntene chitosan, una sustanza derivata da chitina cun una struttura di a prutetta chì hè simili in cumpunimentu à u tessulu cartilaginante è cunghjuntivu di u corpu umanu. Piglià drogheru basatu di cera di a cera d'abeia pò accelerà a regenerazioni di tissuti.

U veru venenu hè un bonu antivirale. In un cumplessu, sti dui cumpunenti ponenu tintura di cera di a cera comu una preparazione favurèvule per u trattamentu di l'ulcera stomacu.

A seguitu a ricetta hè attivamente utilizata in a medicina famigliali:

  1. Pigliate 150 g fresh podmora, seccu nantu à una braccia calefria, a parrilla o furnu à una temperatura di più di 45 gradi.
  2. Grind in un macinacciu di cafè, aghjunghje una cantera ugguali di vodka.
  3. Piglia a tapa, frigate durante 2 simane.
  4. Strain, piglià 5-7 pochi 5 minuti prima di manghjà.

Sì stati contraindicati in alcoli, pudete preparà un caldi d'acqua:

  1. 1 tbsp. una cuchja di pane podspumeur, pour 150 ml d'acqua è coccia nantu à u focu bellu durante 30 minuti.
  2. Quandu u caldu fresche, strainò da una schernu di microfibra o gasa.
  3. Pigliate 50 ml 2 volta à ghjornu.

U listessu modu di a basa di l'apicultori sò usati per u trattamentu di l'oncologia è a glàndula tiroidea. U schema di ricivete hè identicu: 5 zipuri di tinta di l'alkohol 3 volte à u ghjornu, o 3 ctesi. E cuchjite di calf cada tempu prima di manghjà.

Certi curisti praticate u trattamentu cù l'abe diestrea è di diversi malatie di rina:

In a diabolica terapia, hè necessariu di manghjarè 0.5 tsp ground meal 1 ora un ghjornu nantu à un stomacu vacanti, in u trattamentu di rinu, hè permissibile d'utilizà una decocciante - 1 tbsp. Cullera 3 volta à ghjornu.

Ci hè una evidenza chì u trattamentu hè pussibule cun l'aiutu di cera di a cera di l'abica, ma hè assai efficace à utilizà a droga cum'è preventiva: piglià l'alkohol tincture 10 caldi di ghjornu.

Aplikazione externa di a abica podmona in a medicina famigliali

Parechji di quelli chì pruvate abessi di melone per u trattamentu di i ghjunculi, stimanu a propietariu analgésica è antiinflamatariu di questu rimedii. Inoltre, a chitosan favurizeghja a ristaura rapida di u tessili cartilaginanti. Hè assai bellu, se puderà combine l'appiecu internu è esternu di u sottumarinu. Questu hà aiutu à trattà à e malatie com'è:

Dentru deve esse usatu per 5 tazze di tintura prima di ogni manghjendu, appricà l'appiccicà di a pappulugia di sopa, di sopra sopra, steamed d'acqua fogera. Assicuratevi chì a tampiratura di a cumpressa ùn hè micca troppu alta per evità di credenze.

Hè ancu accettatu di trattà a cera di a cera di a cera di lignu cù varevuli, solu per questu scopu, i compressi sò da friddi. Hè megliu se preparate una tintura alcoòlica è u frettaghja in issi spazii di problema cun movimenti di massa lumi. Cumprendi da u caldo pò esse impostu per un pezzu - una ora, una ora è mità. Stu rimediu pupulari miravigliu pò aiutà à rinfurzà i mura di vini è eliminate i fenomeni stagnate.

Inoltre, stranagallo externu hè utilatu per cumbattimentu di variate malati di a pelle:

L'antibatterie è e propieture curativi permettenu di trattà a malatia in pocu tempu:

  1. Steer 1 tbsp. una cucchiaio di latte in pozzu cun acqua fogera.
  2. Aggiunate 2-3 pochi d'oliu essenziale menta.
  3. Giarella asciutta, appricà una cumpressa nantu à l'area di a pelle, aspetta 15 minuti, rinite cù l'acqua.

Prima di utilizà rimedii tradiziunali nantu à l'oliu d'apicultori, assicuratevi di assicurà chì ùn avete micca allergià .