Cunmaltà da i petali di u tè

Da i petali di u tè rose, un cumpostu divinamente gustoso è salutariu hè acquistatu. Hè particulari indicatu in stomatitis è altri malatii di a cavità orali, perchè ferma un antisettiche è antiinflamatori.

Cumu cunzignà u melttu da i petali di u tè rose - a più bona ricetta cù u limonu

Ingredients:

Preparazione

Questa ricetta per fà facci un cunfettu di i pomi di u tè hè bona chì u permetterà mantene a propietariu utile di u pruduttu à u massimu, senza compromise i qualità gustatica di u fogliu. Perchè i so prudutte di realizazione di tè fragrant tea si sò dispunibule nantu à i petali, a liberta di l'impastanza è si mette in un tastu largu. Sì i petali sò cullate nantu à u vostru situ, è sì segnu da a so purezza, a fassa di lavamurà hè megliu fiscale. Allora a ponchera serà ancu più utili è fragrante. In altri casi, necessariu avemu lavatu u pruduttu cù l'acqua fredda fastìsa è l'arragghianu nantu à a tela d'un pezzu per secca.

I petali prupelati s'ammurda a mità di a parte di u zuccherinu è fegate cù cura cù palmi per sparisce u zucchero. Squeeze à a massa di u zuccadoru di limonu, mischjà bè è fate l'ore per cinque ou sei in u calore, da u tempu à u tempu aghjunghjendu a pratica.

Dopu un ghjornu di u tempu, preparanu a ghjacciu di zuccheru da u zuccaru restante è l'acqua filtrata, staghjunghje a mezcla, afflitta, a fogghiu è dissolve tutti i cristalli, è u feremu à i petali da u liceu. Avemu pozzu esce un cuntrariu cù cunfettu nantu à una stufa cù un forte moderatu è deve u cuntenutu furiallu, afficheta. Immediatamenti sguassate u vasu da u focu è si lasciate finu à ch'ella hè frettu solu. Dopu dinò u prucedimentu di fogghiu crescente duie volte à u ghjornu per trè ghjorni, dopu a quale avemu spaccatu u dispusitore caldo fugliale nantu à i cuntable di vetru sterile prevenutu, piacè à u travagliu frescu in un statu apertu, è poi chjappà cù tappi fagheri è impregnate in un locu fridesciu friddu per u almacenamiento.

A ricetta per ghjunghje à culinaria da i petali di un té si sviluppau senza coccia

Ingredients:

Preparazione

Un culore rosatu assai aromulatu è dolce pruduce cunfettu di i petali di u tè rose, se troccu senza coccia. Inoltre, stu mètudu garantisca una preservazione massima di l'utilità di u pruduttu uriginale.

Per preparà a billetta per questa retazione, analizeghja i capretti di u tè ancendia nantu à i petali è, se ne necessariu, lavenna è secca finu à chì a moistura se evapora completamente. Avemu pour u pruduttu in un tastu cun u zuccheru è moltu a massa cun cura cù e mani, perchè i petali sò cuminciati à siparari u zuccu. Pudemu u vintzo resultante in vasi di vetru sterile, copre cù capretti caproni ebbrati è u mettiu nantu à u largu di a frigorifera per almacenà. Questa amammazione fraga da i petali di rosi senza a cucina, cum'è regula, cumplementa u tè, chì ciene u bè da un novu gustu, l'aroma è, sicuru, aghjusta utilità.

Cunfittura di i petali di u tè ancendia in una multivariata

Ingredients:

Preparazione

Preparamu u tè, petali di rosa, cun pezzu di l'acidu citricu è una piccula cantina di zuccheru prima di a siparazione di u zucchinu, è in un multiplatu, ch'hani coccu u sciolu di l'acqua, di zuccaru è l'acidu citrurale restu finu à un ligeru thickening, chì aghjustanu l'apparatu di u regnu Varka. Turnate i purtaculi di petali in un sciroppu è seguite a coccia di u meloggiu in u listessu modu per altru quinze minuti.

Quandu aghjustemu u puderevule in i cuntenutu di vetru sterili, capisce cù taglioli friddi è definisce in un locu friddu è necessariu scuru per u storicu.