Tomate in gelatina - ricetta

A ricetta pè i pumati in gelatina hè straordinaria è originale è hè sicuru per piace à tutti quelli chì si sceglie. Un tali pezzu pò esse fatta à una tavola di festa o vultulata in i banceri per l'inguernu. Cunsigliate cun voi cumu preparà appuntamentu u pumati in gelatina.

Tagliolini marinatu in gelatina

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Cusì, per preparà un pani cunservanti cù cipudine in gelatina, avemu pigliu a gelatina, fate in un ciottu, fate un poveri calde acqua è impregnava da 30-40 minuti. Questa ora lavora cù cura è i pumati cunti, elle cutiddeli à a mette è tagliò a cura di u puntu d'attacheti di u troncu. Bulbi limpi è lucchetti. Vulete esse chjudi di ugliu di u casgiu seccu è tagliate cù un cuteddu. In più, nantu à u fondu di i prugrammi sterili stanciati avemu diffunnutu i cilings di a cipolla, l'agliu, u foglie è di a pappatura. Prupà cù a pignata cù i pumati, chì ponu in a forma di "scala" cut. Avà da a marina: l'acqua hè purtata à fogghi, dissolve u zuccaru è u salinu, sguassate da u focu, pour à l'acitu di tavuletta è aghjà a gelatina inchjata. Emu mezcolà tuttu ciò chì ferma è cura cù cura di i pumati cun l'addevu. Eppo copre u frasi cù stucchi è sterilizà circa 15 minuti, appicieghje u rigalu. Appena, turnate a cunsirvazioni capace è si abbandunate in questa forma finu à chjappu solu. Guardemu fiatchi in a gelatina in u frigorariu o in cantina.

Cherry, tomates, jelly

Ingredients:

Preparazione

Pour gelatin cun una quantità petite d'acqua cala è mancianu durante 30-40 minuti. U pumu sò lavati, siccati è cunciziu periculatu cù un match so ùn fannu chjappà in a steriliazione. Avà pigliate cù frasi di litru sterilitatu è aghjunghjenu à u fondu uni pochi di piumevuli è piume di cipolle verde. Cumplementu, fate el vellinu cù i pumati è i messe per elli. In una puchina cun una gelatina inchjata, pour 1 litru di acqua, dispunì di sali, di zuccaru, aghjunghje l'acitu di tavulinu è mette u pasta di tomate, foglie foglia, crava, pinguina amarga è fragrant. Sì dite una pusitiva di i pezzi affariate, aghjunghje un pappellettu à u gustu. In principiu, per fà più deliciosu, pudete purgà tuttu ciò chì ùn sò micca acqua, ma cù u zuccu di u tomate, ma hà bisognu di mette in più di gelatina. Pudate u nostru marinatu nantu à u focu dilicatu, porte à foglie, ma micca fracete. Allora piglià i vasci cù un marinatu, scacciò i tappi è i mette à sterile. Per fà questu, pigliate una granna, copre u fondu cù una siccica, fate l'acqua calenta è avete i nostri bancchi. Dopu chjappà, fassi pane per altri 10 minuti. Dopu quessa, piglià cun cura i nostri pacchi di u pumadoru, turnenu in puszione è coperchio cù una manta calorosa. Quandu i pumati cunsatte in a gelatina fruttica, lasciarà in a cantina. Esternamente, i pumati si parvenu cunsiglii salati, però si ci mette in un coltu prufonda prima di serve, fate l'addeva è a mette durante un'anzu in a frigoristica, allura u marinatu torna ghjunghjite à a gelatina è duvete un pezu originale.