Cumu insignà à u zitellu à dorme in a notte?

Ogni mamma ghjovana chì u so figliolu natuvolu dorme tutta a notte è ùn svegliate. Sfurtunatamente, a maiò parte di i figlioli in ogni ghjornu di a notte chiancianu assai volte, constantemente pidendu à manghjà o cercà un pacificu. Eppuru, pudete sduparà, perchè più tardi o dopu tutti i zitelli imminiscenu a dormiri, ùn escevate, ma hè megliu di pruvà aduprà cusì prontu per chì a mancanza di dorme ùn privi di a salute di a mamma è di u microclima psicologica in a famiglia.

In questu articulu, vi diceremu chì cumu insignà à un zitellu per dorme duranti a notte, è offre cunsiglii utili per l'organizazione propria di u sonnu di i zitelli.

Cumu insignà i babori per dorme tutta a notte?

Insegnassi à u to zitellu à dorme in l'assistenza di notte cù cunsiglii cum'è:

Inoltre, i genitori ghjenani chì sò interessate in cumu insignà u so zitellu à sughjornu di a notte pò uttenni di u metu di Esteville, chì hè dinò:

Prima, u zitellu hè imbulitatu è pusatu u lettu in un tempu in quandu accumincia ad au ventu di dorme, perchè ùn ùn dorme sodiu. Sì un criaturu picciottu, Mamma o Dad si mette in i so braccia è ripite sta action. Questa cuntìnua finu à chì u zitella dorme in a cunclusione. Dopu pudia cumprà a so vulintà una volta, andendu à a seconda stage - quandu u zitellu ùn cumincia à chianciallu, ùn hè micca presu in e so mani, ma solu struciate a testa è a vitella.

In casu di fallimentu, tornanu à a prima etapa. Allora, à pocu tempu, l'anzianu averà imparà à sughjornu in u so solu. Dopu à questu, refuse i chjappelle è averebbe cumu u vulete solu da persuasione è di caghjuli. L'ultima etapa hè di diventà indipendenti quandu s'accurse s'ellu hè a mamma à una distanza da u zitellu.