Cumu si vede babelli?

Quandu i zitelli nascinu nascinu - un tema, sicuru, ghjovanu parenti ghjovani, perchè a visione di nascite hè moltu di verità è mitica. Eccu i principali dumanni chì concernanu a visione di i zitelli è à quale a ricerca hà datu risposta assicurata.

Quandu u babbu nascì cumencia?

I so studii anu dimostratu chì u zitellu vede in u corpu di a mamma - ellu perceve una luminu luminosa diretta à l'abdomen di a mamma. Un figliolu novu nascenu tutte di tuttu u circondu è vaga, cum'è un omu sviluppatu da a bughjura in lu lividu.

Cumu vede u vistimentu novu?

  1. Distinìa entre u lume è l'ombra, reaghjscunu à a luminosione brillanti chjusterà l'schiesa. U scrittu di e persone è l'oggetti chì u zitellu vede aproximadamente à una distanza di 20-25 cm, i contorni sò indistinuti, in u fondu tuttu hè solidu è grisu.
  2. Unica hè l'abilità di un novu per distinguish e persone chì aggriganu nantu à ellu, da l'ambiente. Per centrà i so ochji è ghjudiziu à i so, hè sempre educatu.
  3. I tarritorii particularmente ghjovani interessate: fà i vistimenti è ricanusciunu a so mamma? U zitellu vede a mamma, sicuru, a maiò spessu, ma ricunnosce per l'affittu è a vicinanza di u pettu in tonalità grisa generale. Aos gradualmente passa, e da trè mesi u babbu pò digià distinguish claramente faces e objecti, distinguishes materiali è pai da strangers è è capace di cuncentra l'attinzione à u sughjettu di quasi deci minuti.

Chì color hè vistu u vistitu?

Bastamente tuttu hè vistutu da u caprettu in un locu grisu, ma hè cunnisciutu chì da i primi ghjorni ellu discernisce un culore rosu è brillanti. Allora un colore giallu è aghjuntu è un zitellu vede u mondu per 2-3 mesi. Dopu à 4-5 mesi, hà da pocu pianu a distinguiri tra i culori verdi è blu.

Hè cresce assai chì i culori vittime à tuttu. Inoltre, questu hè micca veru. Infatti, l'imaghjini nantu à a retina hè volta conforme à e liggi di l'ottica, ma u novu hè chì ùn hà micca sviluppatu un analitze visuale è ùn hà micca vistu nunda. L'analisi di a visione è a struttura di l'ochju si sviluppa simultaneamente, è quandu u zitellu à vede, vede tuttu bè.