Un zitellu di 9 mesi ùn dorme ben à a notte

U tempu scuru di u ghjornu hè necessariu per l'adulti è i zitelli di ricusalli l'energia in u sonnu. Ma si un bugadore di 9 mesi si spende à a notte, a so mamma s'accupa fatigue, è ponu più difficili per ella per affruntà cù e so funziunalità. Hè necessariu di pruvà truvà un modu da stu situatu per u normalizà u sonnu di u zitellu.

U fattu chì un zitellu di 9 mesi ùn dorme ben à a notte ùn vole dì sempre chì ellu chjosu per ora in u scuru. A situazione pò esse pricidittamenti contru - u zitellu hè tranquillu, è simpricamente ùn vole micca di dorme, ma vole di ghjucà è di passà u tempu cù a so mamma è a sughjurnà quasi impedente in quarchi ura.

Perchè parechji figlioli, u sonu superficial hè a norma è cusì ponu durà à trè à cinque anni, ma hè più qualchì eccezione à e regule. Un tali criatura, è à 9 è 18 mesi, alloghja tutta a notte è spende in spessu. Ci hè parechje modi chì vi pudete cunsiglià di utilizà a mamma per migliurà a qualità di u sonnu di u zitellu.

Per trattà vigile di notte è testa, hè impurtante cumprenderà u mutivu di un zitellu di 9 mesi spende in a notte. Dopu tuttu, quarchi cosa hè chì l'eliminazione di un prublema insignificante, avemu un brusgiatu u risultatu desideratu senza tanti sforzi.

Overexcita di u sistema nervu

U fattore principalu chì spessu influenza a qualità di u sonnu hè a attività di un zitellu à a sera. Hè assurdu di pensà chì a più energia chì un zitellu spende, più forte sera u ghjuvatu è serà più forte per dorme.

A famiglia hà bisognu di riviserà radicali u so modu di vita, cancellate festas ruise cù i invitati è, invece, preferite à e caminari di sera. Ancu se u zitellu ùn vedi micca a TV, a so prisenza in a sala arraggià l'ochji è l'uce, scorri à u sistema nervu, chì sussistenceranu sussegwentamente un sonnu di mala.

Hè stata presa prusica di vagnari à bassa u zitellu in un bagnu bagnu, ma ùn hè micca cunsigliatu per i zitelli eccessibile particulari, è serà megliu trasfirià u tempu di l'acqua per l'ora di a matina. U tempu prima di valla hè megliu esse dedicatu à i ghjoculi tranquillu, vedje i libri in i zitelli.

Tuppi famusi

Per i zitelli nantu à l'alimenta artificiale, un cundimentu ci serà una apparechja. Dopu tuttu, se un zitellu hè famu o sedente, ùn pò esse micca parlatu di un sonu forte. Ma ùn pudete micca furnisce un criaturu di notte, perchè hè una gran carga di u sistema digestivu. Hè megliu cumprà per ellu un ultimu nutrimentu satisfacente , è à a notte, se avè necessariu, pudete solu darà un beie d'acqua.

Se un criatu hè amatuatu durante 9 mesi alla notte, ùn hè micca listessu. À a notte, ùn hà micca bisognu di saturazione, ma per calmarà, utilizendu a mamma in lignu di capelli. In questa situazione, dopu à un cinquante minuta di sucacciu, vi portendu cù e so bocca da u bocca di u zitellu.

Tempu confusu

Qualchidunu mariti si pregrendu perchè un zitellu di 9 mesi ùn dorme sughente pè a notte è si svegliate ogni ora, mentri u ghjornu stessu riceve un bon sonnu. U prublema ghjè in u fattu chì in u ghjornu oghje u tempu hè allora u zitellu à dorme.

Perchè un ghjornu chì u zitellu hà da u tempu di restu à u restu, è di a sera hè scontru à cunversazione, è ancu se a mamma si pò pussallu, u sonnu hè corticu. Per i zitelli, hè cunsigliatu per riduce u tempu di u sonnu di u ghjornu, è dopu un pocu tempu u so schedariu tornanu à u normale.

Per un zitellu per dorme duru in tutte a notte, l'aire frescu hè necessariu in una stanza cun una temperatura di più di 22 ° C, cortini fermamente chjusu, a ausenza di rughjatu estraneu è una mamma amata vicinu.