Ropa per Mamma e figlia

Ricertamenti, i stessi vistiti, sarafani, tedeschi, è altre vistimenti per mò mom è fugliali sò diventà cumu. È in fattu chì ùn hè micca micca maravigghatu, postu chì tuttu stu "kit" s'assumiglia assai assai pocu cumuni, è ancu ghjè vistu. Inoltre, crea un tipu d'unità trà a so figliola è a mamma, ci ponu più vicinu micca solu com'è parenti, ma ancu com'è fashionista - un adultu, ma unu creatura. Ccà cunfirmà in più dete qualcosa di pratiche sò dispunibili per a mamma è a figlia è cumu a sceglie bè.

U vestitu cum'è mamma è a so figliola

Per principià si nuta subitu chì oghje in Internet per cumprà un tali gruppu di vestiti hè abbastanza facilitatu - assai tinede online li pruposti. Allora l'scelta hè abbastanza larga - sfarenti stili, culori è cusì. Ma s'ellu vo avete una idea viva di ciò chì queste vestiti saranu cum'è à u più chjaru dettu, hè cunsigliatu per avè ordine in l'atelier per chì tutti i vostri brame seranu eseguitu.

Sceglie u vestitu per a mamma è a figlia, ùn si micca scurdate chì un vistitu pocu pò ancu esse diferenti. Se vulete esattamente i stessi vistimenti, sceglite u "tulipanu", "sole" o " stile ". È se vulete più di fà un "casu" di vestitu o quarchi cosa, quella chì a figliola deve diferenziaramente. Dopu tuttu, ogni vestitu hà a so età.

Fighje ancu à u fattu chì si vulete fà un settimane di vestiti di noite per a mamma è a figliola, perchè perchè u zitellu fate un vestitu simplice o da, inversamente, in l'stile di una principessa, ma ùn pruvate di ricunquistà solu u stilu stilu, perchè in fine si vede ridículu o nantu à voi o nantu à questu.

U schema di colore di vestiti pò esse diverse. A menudo ponu vistiti bianchi è rosa, o tazzi bianchi è blu. Ma pudete selezziunate i culori di culuri rosse è scuru ... In generale, tuttu quì hè di u to gustu è, sicuru, u gustu di a figliola. Dopu tuttu, i vistimenti avissiru duvutu ghjustificatu da tutti i ghjorni di gudiri di i so calzini.

E qualchi esempi di vestiti per a mamma è a figliola pudete vede in a foto sottu à a galeria.