Torta cù laranje

Sì avete una vacanze planificata, pudete micca fà senza un postu originale. Cusì, vi offre noi parechji ricetti di pasticceria di cucina cù l'aranci, chì sorprendenu è fàcenu i vostri invitati.

Torta di sponge u laranje

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per u riposu:

Preparazione

Oghji cuddaru in una spuma grossa cù u zuccheru è a vanira, fremenu u fugliu di a farina è mischjoghja, perchè ùn ci sò micca scunni in u teste. A furmazione per a furmazione hè coperta cù traccia di carta, grease cù mantra è pour a pasta dispostu.

Portonu in un forru preinfirmatu è aghjunghjite durante 25-30 minuti nantu à u caldu mediu, senza avè a apertura di a porta, per quessa chì a pasta ùn "ùn si piglia". Biscottu cù un bìttulu cunfinitu, viaghja cun piacè è chjucu in dui alti.

Puderanu crema, crema, crema, battiata finu à u spichju di zuccaru, mette u spegrante è cunglite. Avemu scemu u capicucino di u tostu cù crema è ponite e pezzi di banane nantu à a cima. Allora volta copre u fruttu cù crema, coperta cù a siconda zucca, coperta cù a crema restante, suavanu a cima è i costi. L'aranci sò chjappu in e mezi rossi è spuntati in una strata cuntinue per chì i lupuli rippianu una pocu per un'altra. Pusitondu u pasticcellu cù laringi è banane per parechje uri in a frigorifera finu à chì hè solidificatu.

Chocolate cake with orange

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per una crema aranciu:

Preparazione

Oghji vittendu cù u zuccheru à a spuma light, aghjunghje l'oliu è continuanu a battiri à bassedda veloce finu à ottene una massa homogeneia. Poi pouria in a farina, pienu di coccià, cacao è cunglite da a manu. Allora pozzu piglià una pezza in u moltu è aghjunghjia u pastellu durante 25 minuti à 180 °. Per via di u risultatu, avete bisognu di 3 pasticci di cicculata.

Sdu perdenu tempu, preparanu a crema. Piuma di lattice rubbinga nantu à u nettu, sottu u ziddu è di sopra à una piccula cassetta, chì pusemu nantu à u bagnu di acqua. Appena, pate u zuccheru, sia dissolvi cumplittamenti è aghjunghje l'oliu. Sisu, fate u ova è purtava in u mischju d'orange. Trascendu, portanu a crema in un state grossu è caccià da u pianu.

Dopu adornate u pasticcellu cù aranci. U primu catu si troppita cù u zuccaru d'aranciu , putemu a fridda crema in cima è repite tuttu cù u restu di i pasticci. Pudemu u tastu finitu nantu à u cacao in pezu è decorate cù una buccia d'arganu.