Charlotte secchio - ricetta

Sì ùn vi vulete micca molore à u teste, o doblegate per chì i prudutti da questu ùn site micca travagliatu, vi offre una ricetta simplici per charlottes made from pasta secca. Ùn avete micca un pezzu chì ùn puderebbe micca, perchè ùn ùn deve micca bisognu di capacità culinarie especialità o sapori.

U gustu di u charlotte finitu ùn si pò micca justificà u so nome, perchè a so basa secca hè solu una basa di a farina, chì, quandu ci hè cucinatu, hè imbuccatu di u ziddu di frutta è diventene un postu diliziu.

Charlotte secondu cù manzili in u multivariate

Ingredients:

Preparazione

L'Apple hè bonu per lavà, i rinfrescanti da u core cun serei è vignoli è, in casu di necessariu, scorcia a pelle si hè troppu densu. Pigliate u fruttu per passà un grossneru grande o cut in cubi chjuchi è scuzzulate un zitellu di limonu, per chì a massa ùn fala micca.

In un cuntainer cù prucessu separatu, fendu cura moltu a farina, semolina, zuccheru, polvere di puddaru è i caniridine o cinna.

A capacità di u multivarrazione hè tutta fatta cù mantra è avviamu a furmazione di charlottesi sissi. À u fondu di u tazzu pour una capasche di mistura secca, dopu copre cù una strata di manzili è torna una mistura seca. Repetite in una manera sìmuli tutti i capasti è finisce cun misura necessariamente seca. Sì ùn avete avutu più bè di chjudarà u cima, ùn anu micca scantatu. Imbulighjate un pocu ingredienti seculi, reducennu i proporzioni diversi volte.

A fine, rinfriscà a mantena in una rattula è chip u cima di u charlotte. Hè prumessu ch'ellu deve esse un minimu di trenta minuti per sughjate in u locu, altri ùn sarà difficiule fermu.

Select the "Baking" mode in a visualizazione è preparate 60 minuti prima di a fine di u prugramma è versione di l'altru quaranta minuti. Ogni tempu di coccia in seccu charlotte serà centu cinque minuti.

À a fine di u prucessu di coccia, permette a charlotte fresca in a tazza, pigliatu da u primu apparatus, è aghjunghje à u pranzu cù u stand di steam.

Prima di serve, pudete sprinkle ghjustu u cima di u pasticcellu cù u zucchero in puli.

Charlotte di pasta secca cù pira in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Per a charlotte, i frutti di pearce ùn sò micca assai dulce sò ideali, chì avemu bisognu di lavare, lavbe secci è puliti da i pedicelli è i castagni. In seguitu, tagliate u pezzu in fette finas è sprinkle un zitellu di limonu.

In un pezzu fundale separatu, aghjunghjemu a sémola, u zuccheru, purtà pane e cernigliava a farina di granu. Pudete aghjunte opcional un pocu vaniglia o vaniglia. Imbulighjate tutti l'ingredienti secchi è avviani à a furmazione di u pastellu. Forme per foglie, preferibbilmente distaccubile, grease cura U mantellu è pour un capu di sece in u settore. Coperta cù un capu di fette di pereddi è sighi durmendu cun un batti seccu. Allora formemu tutti i capiglii, è finisci cun una mistura seca. Da quì sopra à distribuisce a mantra, passendu per un rantore, prima di friddà bien. S'ellu ùn era micca un tempu di frigorificà, pudete solu cut in tagliati finti è si spargiu nantu à a superficia di u pastellu.

Determinate a forma cù un charlotte in un pre-cali centru à u 185 ° è stendu di quaranta-cinc'anni o finu à culori rossi è pronti.

Piatra finita charlotte chì dà oghje nantu à a forma, è sca in letti è sirvutu à a table.