Charlotte avec apples on yogurt

Baking, cottu nantu à iocu, hè incrediblemente aria è gentile. E si avete tù qualchi manzella in casa, pudete fà un cocilu un charlotte diliziu à u kefiru.

Una ricetta simplici per carlottes cù manni nantu à u iogurt

Ingredients:

Preparazione

Cusì, in u primu mannari lavoru finamente chjappu. A forma hè lubricata cù mariggia è sprinkled cù manicu o breadcrumbs. Scambià in un fan of slices of apples and sprinkle copiously with cannella.

Per separà, in una puchina, fretenu a mantena. U kefir hè mezclatu cù soda. In un altru pane, mischjà u ovu bè cù un mezcladoru è poverà in u zuccheru. Allora aghjunghjenu a massima d'ova cù kefir, mantra è manga. Tutte e cose cun debite è misure cù a farina tamanta. A pasta preparata cibu cù cura è nantu à i pezzi è aghju u pastellu in un forru pre-caliatu à u 180 ° durante 35 minuti.

Mentre a dessinata hè furnite, a stufa ùn hè nunda largu apertura, perchè chì a basa ùn falli. Verificà a preparazione cun un match secondu o pappellettu. Un charlotte caldo con manni in kefir cun un manga hè stata prudente pigliata da a stufa, fretu, cullucatu da u moltu è tagliatu in porghje. Prima di serve, fate u pastellu nantu à dumanda cù u zucchero pulmuniu.

Ricette per carattati cù manni nantu à iogurt

Ingredients:

Per glaze:

Preparazione

I mazzuli sò lavati, sbuchjati è tagliati in fette. Muffa soffre è abbandunate per friddà. Dopu quì, aghjunghje u zuccheru, i vilillinu, fate l'ovu è purpii u iogurt. Mettite tuttu finu à uniforme. Allora pozzu un pocu di soda, a farina tamanta in a mistura, è amassi una pasta ligeramente lìquita. Preheating the furnu à circa 180 °. A furmazione hè cummossa di mantra, fate a pasta è dissiccò cun una colazione. Per attaccà u manzone è anniccianu cù u zuccheru. Portate charlotte cù manni in kefir in u fornu da 40 minuti. Mentre chì u pastoghju hè prestu prestammi u glaze cun voi. Pour el milk condensatu in una paleta è aghjunghje un pocu cicculata chocolate. Calore tuttu finu à chì u chocolate spunde. Pratu per piglià u pastu di u mele à u moltu, cogliu ancu cun glaze è di decorar cù una zucca fresca.

Charlotte cù manni in u kefiru in un multicutu

Ingredients:

Preparazione

Allora, funnulate a mantenza prima, fate in un ciucchinu è l'enfure. Allora aghjunghjeva u zuccheru, fate l'ovu, purtava in u kefiru è facia u gustu di u vinu di bagnata. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. A u mistieru resultanti, fremenu pocu à a farina cun pane e di furmagliu a pasta. A tazza di a multivarka hè abbastanza lubricata cù l'oliu è hà versatu in prima a meia a mità di a massa, svanta. I mazzuli sò lavati, cut the peel, sguassate u core è tagliatu in pezzi maiò, ma micca grossi. Purtate nantu à a pasta è pour a seconda mità di a massa. Pigliemu a manziglia di iogurt in un multivariate, allughjendu u prugramma "Baking" per uns 65 minuti, dopu à quale abbinamu, prestu dinò a cima ponu in puszione è preparate un'altra 30 minuti per a funzione "Heating".