Autunninu di u culleghju di Chanel 2013

A l'aostu l'annu, u mondu visti dui novi cullizzioni di u chanel in 2013. U primu hè chjamatu Rouge Allure Moire, chì cumprese ungliu d'ungiò è lipstick, è u sicondu - Superstition de Chanel.

Chanel di coletta di cosmetti 2013 ottore

L'ùmmira principali di u Chanel di u maquillaje in u vaghjimu 2013 sò parechje cumminzioni di grigio beige beato e grigio cun un scema di culore rosso. U fundatore di a marca - a littiraria Gabrielle Chanel , sempre cunvinta in parechji signari è volte di l'azzione, cusì a tutta a vita di sta donna era china di signali è talismani, chì purtò l'ispirazioni è a furtuna à u so propiu. Hè per quessa chì a nova coleta hè stata dedicata à questu tema - i prudutti di Chanel Autunno 2013 diventenu u quartieri più veri di bellezza in u tempu di vaghjimu.

Una bella paleta di culori combina tonalità grisa è bronza, caki è beige-culori d'oru, è ancu un burgundy cù una scala rosa. Un pruduttu novu è incredibile era un rubore cun una basa cremosi. A so tela hà diventata ancu di meltinga è tendita, è sò stati posti in un casu specie di una forma assai compacta per un usu più còmicu. Sottu 6 sfumiglii separati di ruboru, 6 culori differenti di lipstick sò stati creati per pudè creà diverse imagines fugliali chì sò distinti da a so natura è a dulcezza.

L'ombra sò presentati in 4 culori cun una cumminazzioni di tonalità grisa-marroni, matte è dorata, è in cache è ivori. L'imaghjini di u lavande è i so sfamatori di uceanu è di l'ombra di u monoccupi metallicali venga à a fine cù una nova mascara sottu u nome Knaki Bronze, chì face u so make-up raffinatu è femine. Infine, a cullizzioni si cumplementa da trè tippi diffirenti di uglu polu - khaki cù tonalità antracita, kaki cun un sombra impressiunanti di metallo, è un dolce color delicate leccianu.

Chanel Autunno-Inverno 2013-2014

L'idea più impurtante è u tema di a nova coleta di cosmetti Chanel ottore 2013 - queste sò i signa è i petiti talismanu, chì cugnumabilevuli Coco Chanel . Questi signali sò stati embodiati in cusì cusmeticu cum'è un novu blushers cun una basa cremosa artabula è presentata cun elli lipsticks ġodda. Blush hè chjamatu Le Blush Creme, ci seranu presentati in un numeru chjaru numeru di culori - in 6 sfumature, chì eranu creati speciaramente per chì hè stata bluccata perfettamente cù l'ombra di u lipstick nova. Stu corpu in crema pò esse appiicatu micca solu cun un pincelu speziale, ma ancu cù pads di i dete, postu chì a so struttura bedda è bella serà fitta perfetta à a pelle di a faccia.

Frà l'sfumatura di a nova serie ruborosa ponu truvà seguenti: ricche-beige sottu u nome Destine, coral-rosa cù u Revelazione, Risque l'arbalète, u culore di culore blu-rosatu sfilatu di Affinite, sfumaturi d'arduzzu blu-rosa Inspiration, femminile borgoña Fantastica. Sse di questi fiori ci creanu un gran numaru di novi imagine in un duore cù novi lipsticks. U duchessa d'alberi tutale mostra tutte a forza di a natura, u culore d'oru beige addiventanu un accentu nantu à l'apparenza eleganti, sempre u veru clàssicu hè corale-rosati sfumature. Vulete diventà un simbulu di feminità, è sceglie chjami corsi rosa. Saturace rosati saturati ponudinu stampa brillanti è piacè, è i culori di Bordeaux sò una imagina irresistibile fatale cun un tinte rozu.

In a nova colture Chanel autumn-winter 2013-2014 includenu ancu prudutti limitati cum'è sfumature di sfarenti sfumature, uglu d'unghje, lipstick e purtagliu. Tutti i prudutti di Chanel oghje-inviu 2013-2014 sò carattarizati da a più alta qualità di u performance.